Skip to main content

Onderwerp “Spotify veranderen van Premium naar Family” komt vaker voor, maar wordt niet duidelijk beantwoord.

Ik heb Alles-in-1, al jarenlang: kan ik dan overstappen van Premium naar Family? Reden is simpel: mijn echtgenote wil haar eigen muziek en speellijst op haar eigen iPad.

Ik zie graag een stappenplan over hoe ik moet handelen om van Premium over te gaan naar Family…. als het überhaupt mogelijk is.

 

Help!!!

 

Hans Poelgeest

 Hallo @HaPoe,

Ik heb Alles-in-1, al jarenlang: kan ik dan overstappen van Premium naar Family? 

Nee, het is helaas niet mogelijk om over te stappen met dit pakket naar Family. Er zijn 2 manieren, overstappen op een nieuwer pakket (dit kan mogelijk goedkoper of duurder uitpakken) of Spotify Family aanvragen via Spotify zelf.  Het is niet mogelijk om voor bijvoorbeeld 5 euro extra family aan te vragen.

Je kan in MijnKPN onder Producten → Thuis → Pakket wijzigen is bekijken of deze overstap voor jouw goedkoper uitpakt. 


Dag Chrizziey,

Oef, dat is een tegenvaller. Het wordt verkocht alsof de goedbedoelende klant een keus heeft.

Ik weet niet wat ik me op de hals haal als ik het abonnement verander, maar het is sowieso de moeite waard om het even na te zoeken.

 

Bedankt voor je reactie!

 

HaPoe