Skip to main content

Ik verbruik veel data doordat vast internet te beperkt mogelijk is op mijn locatie. Daarom internet ik via een separate telefoonkaart van KPN (dus niet via mijn telefoon) . Snelheid goed genoeg maar als de data op is moet ik deze steeds opnieuw aanvragen via de app. Iedere aanvraag zorgt voor een sms en een email !! belachelijk !!!!!

Het zou een goed ding zijn als voor dit soort contracten een er maximum van 20.000 ipv 10.000 GB zou zij, meestal is dat dus voldoende en geen geen ergernis. 

 

Ik overweeg om naar Vodafone te gaan die heeft wel een limit van 20.000

Hi @Makelaar Frits en welkom op het forum! 

Handig dat je via de simkaart toch kunt internetten. 🙂 Het is niet bedoeld voor het opvangen van de vaste diensten, daarom zit er ook een 'rem' op. Al snap ik dat je niet vrolijk wordt van alle mails en SMS berichten. 

Op korte termijn zijn er geen plannen om de bundel verder uit te breiden, dus als een grotere bundel belangrijk is voor je dan is het logisch dat je een overstap overweegt. 
Er zijn ook geen omwegen, dus mijn enige advies wat de berichten betreft is om de e-mails naar een aparte map te laten sturen bijvoorbeeld. 
Voor de SMS berichten is het afhankelijk van je type toestel, maar je kunt kijken of er instellingen zijn die de berichten van één afzender dempen. Dan heb je daar hopelijk ook minder last van. 

Hopelijk is het ondanks dit alles toch goed te overbruggen zo en werkt je vaste internetaansluiting snel weer!


Ik denk dat dit dé uitgelezen dienst voor je is, @Makelaar Frits 😉.