Ik had 2 tickets gewonnen voor het strandfestival t Zand voor vandaag 19 augustus 2023. Gisteren stonden ze nog in mijn account. Vandaag wil ik ze voor de zekerheid uitprinten. En tot mijn verbazing staat er bij mij gewonnen tickets dat er geen tickets zijn. Vreemd buiten het feit dat ik er 16 euro voor betaald heb, mijn vrouw er een dag vrij voor genomen heeft. Oppas geregeld voor ons zoontje en veel zin te hebben in een dagje samen iets leuks te kunnen doen.
Seaters niet bereikbaar, en risico te groot uiteraard om er zomaar heen te rijden zonder tickets, immers op de betaalbevestiging staat dat deze niet geldig is als toegangs bewijs.
Kortom seaters/ kpn heeft gezorgd voor een mega domper deze dag. Waar ik eerst nog blij werd van de mogelijkheid van seaters die kpn aanbied. Ben ik nu bang om ooit nog ergens op te reageren. Zeker als je hier leest dat wij niet de eerste zijn.
Ben benieuwd hoe kpn dit gaat oplossen, en hoe de gemaakte kosten worden vergoed.
En hopelijk gaan ze werk maken om dit in de toekomst voor hun klanten op te lossen.