Skip to main content
Vraag

Tickets voor voetbalwedstrijd van afgelopen vrijdag niet ontvangen

  • 20 August 2024
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vorige week tickets gewonnen (en betaald) voor een voetbalwedstrijd afgelopen vrijdag van Fortuna. Echter geen tickets ontvangen en daarom contact gezocht met KPN en met Seaters. Na over en weer contact met iemand van de klantenservice van KPN, heb ik een mail van Seaters ontvangen dat er iets fout was gegaan en de tickets niet meer beschikbaar waren. Als tegemoetkoming werd mij in die e-mail tickets aangeboden voor een andere wedstrijd. Ik heb daar positief op gereageerd, maar vervolgens hoor ik niets meer van ze. Ik wil graag weten hoe ik met Seaters in contact kan komen en het eea verder in z'n werk gaat. Op deze manier ben ik bang dat ik ook de tickets voor de aangeboden wedstrijd niet ga ontvangen en mijn kinderen voor de 2e keer in zeer korte tijd teleur moet stellen.. Afgelopen vrijdag heeft Seaters contact met mij gezocht, nadat jullie KPN medewerkers contact met Seaters hadden gelegd. Ik zou het waarderen als jullie opnieuw actie ondernemen.

Graag ontvang ik een reactie hoe jullie mij hierin kunnen helpen?
 

Hi @JBpeeters, welkom hier. 

Ontzettend naar dat je de tickets nog niet hebt ontvangen. Heb je hetzelfde e-mailadres bij Seaters gebruikt als hier op onze community? 


Ja dat is hetzelfde e-mail adres 


Hoi @Alex van KPN , dat is hetzelfde e-mail adres 


Reageer