Skip to main content

Ik ga verhuizen, nu is het wel zo makkelijk om op 2 adressen internet te hebben. ik ben xs4all klant, nu overgezet naar kpn, xs4all had altijd deze service, kpn is onduidelijk, ergens wordt beschreven dat kpn dit heeft maar wordt ook verteld dat als je internet op je nieuwe adres aangesloten is het op je oude adres vervalt. krijg geen duidelijkheid zo

Bij KPN kan dat niet. Misschien kunt u het nog regelen via de XS4ALL helpdesk? Anders zit er maar 1 ding op: op het nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement afsluiten. Bent u goedkoper uit waarschijnlijk en u krijgt ook nieuwe klanten korting. 


wordt wel aangegven dat ze het doen

 


een nieuwe aansluitng anvragen zou een optie zijn, helaas wijziging al door gegeven. vrees dat het nu omslachtig gaat worden. helaas de veranderingen van xs4all (gedwongen) naar kpn is ook niet ideaal


Deze vraag komt met enige regelmaat langs hier.

Wij zijn ooit verhuisd met een xs4all verbinding, we hadden toen een mooie overlap periode, de details weet ik niet meer.


klopt, xs4all had altijd deze fijne service, nu wordt alles omgezet naar kpn, of je wilt of niet….


ik denk ook dat het zinloos is hier nog meer energie in te steken, eerdere forum berichten gelezen, zelfde verhaal. Het blijft merkwaardig dat het bij xs4all voorheen altijd wel kon (zelf gebruik van gemaakt paar jaar terug) perfecte service. nu met tegenzin wordt je overgedragen naar kpn en gelijk de slechte service er van, ondanks dat ze het wel aanbieden in de chatbot, blijkt het toch niet te kunnen, ondanks dat xs4all op de site vermeld dat de techniek overgaat naar kpn maar de service blijft houden van xs4all, nou de verhuis service was een service….. maar helaas. nog even en xs4all bestaat niet meer, maar die hadden een hele fijne service, al sinds het onstaan van xs4all, nu verdwijnt xs4all heel langzaam. heel erg jammer. verandering is meestal niet positief, helaas...


Hoi @remon-d, welkom bij KPN!

Het was voor mij even zoeken, maar ik heb het gevonden. De reden dat het niet op kpn.com/verhuizen staat, is omdat het om een campagne gaat. Het is dus geen vast iets wat wij aanbieden. Maar ik heb goed nieuws: Je kunt nu (tijdelijk) op 2 adressen internet hebben bij een verhuizing. Neem daarvoor even telefonisch contact op met de XS4ALL klantenservice: 020 398 76 66. De XS4ALL medewerker kan dit voor je regelen.


Hoi wat fijn om dit berichtje te krijgen. Uiteraard net gelijk xs4all gebeld, een heelfijn gesprek, altijd vriendelijk! Maarhet kan NIET, ik kan niet tijdelijk op 2 adressen internet krijgen zoals dat vroeger wel kon. ook niet met een tijdelijk wifi spot oid.

Het is echt jammer dat dit berichtje dan gestuurd wordt, door kpn en naar xs4all verwezen wordt. Uiteindelijk zit de internet aansluiting bij KPN dus waarom regelt KPN het zelf niet, zo van, de internet aansluiting op het nieuwe adres wordt al in orde gemaakt en de oude aansluiting vervalt later. Zo moeilijk kan het niet zijn maar blijk baar wel, want heel simpel…. volgens het systeem kan het niet…..


vandaag kreeg ik een berichtje van kpn of ik tevreden was met het antwoord wat ze gegeven hadden …..


Vreemd, ik zie toch echt dat we dit momenteel weer aanbieden. Maar misschien kan het dan alleen online. Als mijn collega's aan de telefoon zeggen dat het niet kan, dan vertrouw ik erop dat dit klopt. Sorry dat ik een verwachting heb gecreëerd.


Ik vraag me af waar het staat dan? Zelf ben ik het ook ergens tegen gekomen, en toch wordt er weer anders gezegd, de een zegt toch weer wel, ander toch weer niet. Zeer onduidelijk en slecht. xs4all had altijd al verhuis service gehad, zo moeilijk hoeft het dus niet te zijn, nu MOET het perse helemaal over naar kpn en die heeft die service NIET. Als kpn nou eens service verleend. xs4all kon het altijd wel, maarja nog even en die bestaat niet meer, bestaat nu al eigenlijk niet meer.  en ja xs4all was ook altijd van kpn, jammer dat de goede dingen meestal verdwijnen.


Het gaat om interne communicatie waar het staat. Maar zoals ik zei: misschien is dat dan wel alleen online. Hopelijk wordt het in de toekomst beschikbaar voor elke verhuizing.