Skip to main content

Sinds een paar weken kan ik een tikkie op mijn android niet meer betalen. 
nu even zitten zoeken, kpnveilig verwijderd, en ik kon weer betalen. KPNveilig weer aan. Ik kan niet meer betalen.

Ik kan op mijn android geen enkele instelling vinden welke dit zal moeten oplossen.

Weet iemand hier de oplossing voor

Mvrgr Piet

Hallo @Pieter Floor ,

Deze problemen zijn bekend. 

KPN werkt aan een oplossing. De verwachting is dat het probleem eind februari is gefixt.

Anders even tijdelijk KPN Veilig verwijderen. 

Bron : 

 

 


Dank je!!


ik heb het zelfde probleem , kan ook geen qr code van AH app meer afrekenen 

Waarom doet kpn er geen mail uit om dit probleem te melden , heb het ook zelf uit moeten zoeken waar de storing vandaan kwam , gebeld met Rabobank en AH  , die kwamen met allerlei oplossingen , maar niets hielp. tot ik zelf op idee kwam dat wel eens aan kpn kon liggen 


Ja inderdaad, waarom moest ik het zelf uitzoeken. En toen ik vermoede dat het aan KPN lag, ben ik gaan bellen, maar zelfs medewerkster wist het niet. Heb het uitgelegd en toen op advies de bankiersbeveiliging uitgezet. Dat hielp ook niet. Nu zie ik hierboven staan dat het eind februari opgelost zou zijn, maar niets is minder waar.


Hallo @Jane300 en @boiet , ik las ergens op het forum dat het uitschakelen van IPv6 op het apparaat waarmee je wilt werken, de oplossing zou zijn.

 


Hoi JanD,

Ik heb ernaar gekeken, maar het wordt afgeraden om IPv6 uit te schakelen. Het fijne weet ik er nog niet van, het kost allemaal zoveel tijd, dit soort dingen. Het moet gewoon werken met KPN veilig, daarvoor heb ik het produkt ook aangaschaft, vind je ook niet?


Hoi JanD,

Ik heb ernaar gekeken, maar het wordt afgeraden om IPv6 uit te schakelen. Het fijne weet ik er nog niet van, het kost allemaal zoveel tijd, dit soort dingen. Het moet gewoon werken met KPN veilig, daarvoor heb ik het produkt ook aangaschaft, vind je ook niet?

Hallo @Jane300 , ben ik met je eens, maar ik zou niet weten waarom je, al dan niet tijdelijk, IPv6 niet uit zou mogen schakelen, als de diensten er dan om gaan werken totdat er een definitieve oplossing is, zou ik zeggen gewoon: doen.

 


Ja, JanD, ook ik zou dat niet weten en dat is t m nou juist. ik weet niet wat het nadeel ervan is.