Skip to main content

Bij mijn abonnement heb ik toegang tot Spotify premium.

Vraag: hoe kan ik daarvan gebruik maken? Bij klikken op de link om daar gebruik van te maken word ik doorgestuurd naar de website van Spotify zelf. 

Welkom op het forum @jeroenboth, in dit topic leggen we alles uit over Spotify Premium, het activeren wordt daar ook beschreven: Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account.

Lukt het activeren daarmee?


Ben niet blij met dit antwoord… Als ik op de link klik, dan kom ik op een algemene pagina terecht met uitleg. Als ik op die pagina klik op de link activeren, dan word ik teruggeleid naar de pagina “Spotify via KPN". Daar staat het volgende:

 

“Spotify bij KPN Internet (klantnummer xxxxxxx)

Activeer nu uw Spotify abonnement hier “

Bij Hier zit weer een link richting Spotify zelf. Als ik daar inlog, krijg ik de mogelijkheid om Spotify nieuw af te nemen, maar niet om nu eindelijk eens toegang te krijgen tot Spotify premium, al behorende bij mijn abonnement. Dit terwijl bij “Uw extra opties” (binnen Mijn KPN/producten) Spotify Premium wél vermeld staat.

 

Kortom: wat is er nu van toepassing? Heb ik nu wél al toegang tot Spotify premium via mijn account, dan graag de hulp om dit alsnog in te stellen. Als ik geen toegang heb, dan klopt het overzicht in Mijn KPN niet. 


Welkom terug @jeroenboth, je vraag was wat anders dan het in eerste instantie leek begrijp ik. Met de gegevens die nu op je profiel staan heb ik voor je gekeken, en het gaat om Spotify bij het Thuis abonnement zo te zien. Die is nog niet geactiveerd zie ik. 

Wanneer heb je deze Spotify voor het eerst geprobeerd te activeren? Is het eerder wel eens gelukt om te activeren?