Skip to main content

Hallo
Ik wilde bestanden toevoegen aan mijn KPN-webiste maar met de procedure die ik al jaren gebruikte lukt het niet meer. Eigenlijk lukt de verbindng nog wel. maar bij het downloaden stokt het. Dit is het laatste stukje van een log van de procedure: 
00 OPTS UTF8 command successful - UTF8 encoding now ON.
Connect ok!
PWD
257 "/" is current directory.
Directory ophalen
TYPE A
200 Type set to A.
PORT 192,168,2,2,195,67
200 PORT command successful.
LIST
150 Opening ASCII mode data connection.
Downloaden
Afbreken ingedrukt!

Downloaden is dus, neem ik aan, het ophalen van de gegevens van mij directory bij KPN
Enig idee wat ik hier aan kan doen?
Frans

Hoi @Fransang . Welkom op het forum.

Dit is een lastige. Welk programma gebruik jij om je bestanden mee te uploaden naar je website? Is de website nog wel gewoon publiekelijk toegankelijk?


Dag Erwin 
Bedankt voor je reactie. Ik gebruikte altijd Total Commander, een programma om mappen en bestanden te beheren. Daarin kun je ook netwerkverbindingen mee maken. Altijd (jarenlang) goed gewerkt.
Mijn website was en is gewoon toegankelijk.
Ik ben ook gaan zoeken naar andere mogelijkheden en vond FileZilla. Dat was wel even wennen maar het werkt en ik heb de betreffende bestanden kunnen uploaden. In die zin is het dus opgelost maar via Total Commander werkt het nog steeds niet.
Groeten, Frans


Fijn dat het via een ander programma wel is gelukt. Dan vermoed ik dat Total Commander een update o.i.d. heeft gehad.  Dat is lastig voor mij om iets zinnigs over te zeggen.


Ik heb je titel aangevuld met het programma ‘total commander’.  Misschien dat iemand anders hier ook ervaring mee heeft. Nu wordt het sneller gevonden. 


Ik ga er even vanuit dat het een FTP connectie is die je in TC geconfigureerd hebt. 

Heb je deze connectie ook geconfigureerd met Passive mode (PASV) enabled?