Skip to main content

Ik heb twee Spotify betalen accounts. Die via KPN wil ik houden, maar de andere heeft ook playlists van mijn overleden echtgenoot. Hoe kan ik die toch houden als ik dat account lasst vervallen?

Hoi @Deanne . Welkom op het forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je die wilt behouden. Gelukkig is er een relatief simpele oplossing. 

Ik heb dit bericht van computer totaal gevonden waar er méér uitgelegd worden over de verschillende mogelijkheden:

https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/zo-kun-je-afspeellijsten-delen-op-spotify/

Laat je weten of het daarmee lukt?


Delen lukt wel, maar blijven ze dan behouden als ik het andere account laat vervallen ? Dat kan ik nergens erug vinden


De veiligste manier is als volgt en dan blijven ze bewaard in jouw account:

 

Log in in het account van je echtgenoot. Doe dit op een pc/laptop.  Sleep de playlists vervolgens naar het bureaublad

Log uit en log in, in je eigen account.  Sleep de playlists naar jouw account.  

Op deze manier blijven ze bewaard in jouw account. 

 

Ik weet dat spotify het soms wat ingewikkelder maakt en sommige playlists zijn soms niet deelbaar. Laat maar weten als je tegen dit probleem aanloopt.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â