Skip to main content

nu staat telfort Veilig op mijn PC, maar ontvang ik de melding dat ik per 1-1-2021 naar KPN veilig moet; wanneer ik dat wil doen ontvang ik de melding  “accounts-emea-f secure heeft de verbinding geweigerd” Hoe kan deze melding ongedaan gemaakt worden ?

Hoi @Suzmar . Welkom op het forum.

Dit is voor mij ook nieuw. Waar ontvang je die melding? In het programma zelf? Of heb je een mailtje gehad?


ik ontvang deze melding wanneer ik kpn veilig wil gaan installeren. Eerst dacht ik dat dit te maken heeft met het feit dat Telfort Veilig nog op mijn laptop geinstalleerd was, maar nu ik zojuist KPN veilig heb verwijderd krijg ik alsnog deze melding wederom op mijn laptop!  Vreselijk jammer dat je KPN hierover niet kunt bellen. Toen ik dit vorige week probeerde stond ik 20 min. in de wacht (medewerker moest deze foutmelding nakijken) waarna de verbinding werd verbroken! Nu maar het installatiebestand van een andere laptop waar het wel op lukte gekopieerd.


Ik krijg precies dezelfde reactie. Maar ik ben nu helemaal niet meer beveiligd!


Als het goed is  hadden/hebben jullie Telfort veilig. Dit gaat nu over naar KPN veilig.

Mag ik vragen hoe jullie TFT veilig verwijderd hebben? 

Als TFT veilig eenmaal succesvol is verwijderd kun je via deze stappen KPN veilig installeren: https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

 

Mocht dat niet lukken, laat me weten bij welke stap het mis gaat. 


Ik ben eruit, dankzij het telefonische serviceteam!

TFT heb ik verwijderd via het configuratiescherm. Na een check is er niets meer van Telfort op mijn pc te vinden (behalve oude e-mails).

Mijn Chrome browser kon de KPN Veilig pagina niet tonen (alleen een grijs scherm + negatieve melding).

Door voor 1x Microsoft Edge als browser te gebruiken, kreeg ik eindelijk een groen scherm en kon ik verder. KPN Veilig is nu geïnstalleerd. 


Dank voor deze nuttige uitleg, @Richard BvG . Hopelijk heeft @Suzmar  er ook iets aan.