Skip to main content

We hebben KPN veilig - de laatste dagen als ik probeer in te loggen bij mijn Bank krijg ik

een melding (compleet scherm) van localhost 44117 - die is onveilig vlgs melding links boven,

wat moet ik hiermee? 

 

 zijn er nog meer mensen die -bij het inloggen eerst een melding van 'localhost 44117 krijgen?

compleet met vignet van kpn en f-secure? normaal krijg ik een groenvinkje dat mijn bank

inlog veilig is maar nu krijg ik elke keer weer  localhost wat ik zou moeten aanklikken om

verder te kunnen - heeft de kpn misschien idee wat dit is en wat ik er mee moet doen? 

bij voorbaat dank voor tips/reacties

 

 


Welkom hier @vlhugo! Leuk dat je je vraag hier stelt. Je krijgt die localhost melding ná het inloggen bij de bank of op de inlogpagina?
Kun je een screenshot plaatsen van de melding? Zorg dat alle persoon gegevens niet zichtbaar zijn. 

F-secure en KPN Veilig gaan hand in hand, dus dat is goed! Kijk maar eens op onze KPN Veilig pagina


hallo Lisa, dank voor je antwoord, die localhost kreeg ik toen ik wilde inloggen dus 

1.bank 2 tik op inloggen (ik was dus nog niet ingelogd!) maar na een paar dagen was dit 

afgelopen en kreeg alleen maar  een melding dat de bank een onveilige  melding had gegeven,

toe deed ik dus helemaal niets meer! tot mijn grote verbazing was gisteren weer alles normaal

dus probleem opgelost -heel  veel dank 

 


Hmm.. Bijzonder! Wie, wat en waarom, weet ik niet, maar het werkt weer. Dat is het belangrijkste:tada:. Mocht je in de toekomst nog zo’n (rare) melding krijgen. Die je niet 100% vertrouwt. Laat het dan even weten. Ik denk graag met je mee. :blush: