Skip to main content

ik wil en paypal rekening openen en na alles te hebben ingevuld zou ik per sms een verificatie code krijgen alleen krijg ik deze nooit binnen en paypal zegt dat het aan kpn ligt.

ik heb een apple iphone 11 

ik gebruik wel kpnveilig ,kan daar het probleem zitten en zo ja wat zou de oplossing zijn

Hi @pinkeltje8, welkom op ons forum.

Activeren wordt lastig zonder de verificatiesms natuurlijk. Je hebt al contact gehad met Paypal begrijp ik, klopt dat? Misschien heb je dit al 10x gecontroleerd maar toch voor de zekerheid: staat je telefoonnummer helemaal correct bij Paypal ingesteld? Zo ja en als je de sms intussen nog niet ontvangen hebt, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Geef je me een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kijk ik er voor je naar.


Heb profiel aangepast


@pinkeltje8 Dankjewel! Ik heb het doorgezet naar de Technische Dienst. Zij kijken er naar en nemen contact met je op. Het kan uiterlijk 10 werkdagen duren, zij behandelen je melding zo snel mogelijk. Ik verwacht dat 't met een beetje geluk wel eerder is. Als je intussen vragen hebt of als ik iets voor je kan doen, laat het me dan gerust weten.


@pinkeltje8 Dankjewel! Ik heb het doorgezet naar de Technische Dienst. Zij kijken er naar en nemen contact met je op. Het kan uiterlijk 10 werkdagen duren, zij behandelen je melding zo snel mogelijk. Ik verwacht dat 't met een beetje geluk wel eerder is. Als je intussen vragen hebt of als ik iets voor je kan doen, laat het me dan gerust weten.

@pinkeltje8 Ik zie dat de Technische Dienst de volgende dag contact met je opgenomen heeft. Zij hebben er voor je naar gekeken en ik zie dat Paypal actie moet ondernemen, dus de Technische Dienst heeft je aangeraden om contact met hen op te nemen. Ik hoop dat dat intussen is gelukt en dat 't snel opgelost is. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.