Skip to main content

Onlangs is mijn abonnement verlengd naar aanleiding van de Coolblue actie. Nu blijkt dat het contract met 2 jaar is verlengd en ik een Coolblue bon heb ontvangen van € 120.

 

Dit klopt niet; ik heb onder verkeerde voorwaarden mijn contract verlengd. Wat gaat u hieraan doen?

 

Mijn voorstel: 2 jaar verlengen voor de beloofde 250 euro of in het systeem de einddatum veranderen van aug 2026 naar aug 2025.

 

Ik hoor graag uw reactie.

Peter Paul Hoogkamer.

 

 

Beste meneer Hoogkamer,

 

Je hebt bij je KPN Thuis bestelling gekozen voor een Coolblue cadeaubon t.w.v. 250,- als welkomstcadeau. Daar zal je vast blij mee zijn!

 

Hoe werkt het?

In deze e-mail vind je je kaartnummer en pincode. Hiermee kan je je cadeaubon inwisselen op coolblue.nl of in een Coolblue-winkel. Maak je niet het hele bedrag in 1 keer op? Geen probleem. Met dezelfde pincode kan je het resterende bedrag gewoon een volgende keer gebruiken.

 


Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post

Hallo @PeterPaulHoogkamer binnen dit forum helpen klanten elkaar en wij kunnen dus helaas niets voor je betekenen. Beter is even te bellen met KPN, gratis 0800 0402.

Succes.

 


Hoi @PeterPaulHoogkamer. Inmiddels al wat meer te weten gekomen? Vul anders jouw profiel eens in, dan kijk ik even met je mee. 


Reageer