Skip to main content

Enthousiast van het aanbod Viaplay op mijn Iphone , helaas vanwege mijn pakket niet mogelijk, moet verworvenheden Spotify , ESPN etc. inleveren teneinde Viaplay te kunnen ontvangen, had wel wat meer soepelheid verwacht als langdurig KPN klant. Ongetwijfeld een goeie reden om dit te doen, de klant heeft het nakijken. 

Groet Nico Schoots

Hallo @Nico-Schoots, welkom. 

Heb jij zelfs nog Spotify gratis? Dan heb je nog een vrij oude abonnementsvorm. Als Viaplay niet als optie in MijnKPN staat, dan is dit helaas niet mogelijk om deze te activeren. Je zou eerst jouw abonnement moeten omzetten naar een Hussel-abonnement. Het is natuurlijk per klant verschillend, maar in sommige gevallen zijn mensen voordeliger uit met Hussel. Je kan je abonnent eventueel nog eens bespreken met mijn collega's van de afdeling verkoop via 0800-0402. 


Bedankt Hanna, via jouw collega,s “hussel abonnement “ besproken, bleek dat deze optie niet persé, voordeliger zou zijn. 

Het is jammer bedankt voor je reactie, Groet Nico Schoots


Spotify is niet gratis. Dat maakt gewoon onderdeel uit van het pakket, daar word gewoon voor betaald. ESPN wel. Dat zorg er voor dat een aanpassing naar Hussel een duurder abonnement op levert. Zonder ESPN maakt het niet zoveel uit.


Bedankt Nick83, Viaplay elders zal ik maar zeggen