Skip to main content

Hallo KPN,

Videoland is niet up to date ook niet nadat de ontvanger herstart is. Sommige films worden na 39 minuten beeindigd en gaan niet verder.

 

Goedemiddag @Rietw, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en of het probleem is opgelost?


De optie software opnieuw installeren komt niet voor.

 


Welk merk ontvanger heeft u? Toch niet een Motorola hé?


Je raadt het al Motorola

 


Je raadt het al Motorola

 

Gauw omruilen dan. Dat kan hier:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

 


Dank je wel. Afspraak ingepland

 


Dank je wel. Afspraak ingepland

 

Hopelijk lost het uw probleem op @Rietw!


Helaas nadat er een nieuwe ontvanger is aangesloten blijkt videoland nog niet up to date te zijn.

Echt balen

 


Goedemiddag @Rietw, u kunt nu het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Hopelijk weten zij een oplossing! Kan wel even duren i.v.m. drukte.


gedaan

 


Helaas nadat er een nieuwe ontvanger is aangesloten blijkt videoland nog niet up to date te zijn.

Echt balen

 

Wat bedoelt u met "niet up to date"? Het werkt wel? Maar bepaalde titels die u had verwacht zijn niet beschikbaar?


Inderdaad alleen de eerste uitzending van bijv  Gooische moeders is beschikbaar en dat geld voor veel meer titels


Hmm, van Gooische moeders is gewoon het hele seizoen beschikbaar. Als ik 'm heb dan moet dat bij jouw ook zo zijn.

Kijk eens onder Series → Reality → Alle programma's (D t/m I)

Bij videoland-bij-kpn loopt het via de decoder echter niet automatisch door naar de volgende aflevering zoals bij Netflix.

Dat is overigens wel zo als je de app of website (tv.kpn.com) van KPN ITV gebruikt.

 

 


Hi @Rietw! Ik zie dat er nog geen moderator heeft gereageerd. Bestaat het probleem nog steeds? Laat het maar weten, ik vraag graag het een en ander voor je na!


Helaas probleem is nog niet opgelost.

 


Helaas probleem is nog niet opgelost.

Je bedoelt dat je nog steeds bijvoorbeeld maar één afl. van Gooische Moeders kunt vinden?

En dat films of bedoel je series na een minuut of 40 niet meer doorlopen? 39/40 minuten is namelijk precies de lengte van één aflevering dus denk dat je bedoelt dat dan de serie niet automatisch naar de volgende aflevering gaat. Dat heb ik hierboven al uitgelegd.


Hallo Peter

 

nog steeds bijvoorbeeld maar één afl. van Gooische Moeders kunt vinden en van heel veel meer series.

Ik overweeg om videoland te beeindigen, je krijgt nl niet wat je denkt te krijgen.

Ben er zo onderhand wel klaar mee.

 


nog steeds bijvoorbeeld maar één afl. van Gooische Moeders kunt vinden en van heel veel meer series.

Dat lukt mij zelfs niet. Ik vind alleen de hele serie.
Waar zoek je dan? Ik neem aan via de decoder? Of via de app?

Ik vind ze alleen allemaal in de decoder:

via MENU :arrow_right: Series :arrow_right: Mijn Pakketten: Videoland :arrow_right: tabblad: reality :arrow_down: Alle programma's (D t/m I). Daar staat de serie Echte Gooische moeders gewoon.

In de app is ie ook beschikbaar. Heet dus Echte Gooische moeders en is dus onder de E.


Vreemd dat videoland bij ons onder menu, on demand zit en daar vindt je maar 1 aflevering

 


Ooooh. Je hebt nog het oude menu dus…. Jeetje.

Daar weet ik de weg niet meer in (want ik heb 't ook al lang niet meer om uit te zoeken). Maar ook daar zou toch de hele serie te vinden moeten zijn.

In het oude menu stond (staat bij jou) iets van net nieuw ofzo. Daar is áltijd alleen de eerste aflevering inderdaad. Maar als je (volgens mij) naar Series gaat dan zou daar wél de hele serie te vinden moeten zijn. (of dat oude menu wordt inderdaad niet meer goed geactualiseerd.


Nou Peter echt niet, en vreemd dat als je net aangemeld bent voor Videoland je blijkbaar oude menus krijgt. 

Maar ja hoe krijg je KPN hierover te pakken ?


Dat heeft niks te maken met Videoland. Doordat je tot 2 weken geleden nog een Motorola had ben je (toen) niet meegenomen in de omschakeling naar het compleet nieuwe menu en platform (niet alleen Videoland, maar hele ontvangergebeuren).

Ik heb de moderators al een headsup gegeven. Lisa heeft dit topic op naam, maar het is dus nu pas duidelijk wat het probleem is.

Er is duidelijk geen (goede) koppeling meer tussen het oude systeem (wat uiterlijk in Q1 2021 uit gaat) en het nieuwe systeem waar jij dus nog niet op zit. Daardoor krijg je niet het hele aanbod.

Je kunt wel de hele serie zien via de app KPN ITV op je tablet / smartphone. En via de laptop is ie ook geheel te vinden (tv.kpn.com). Totdat ook je decoder is omgezet is dat ff het enige.


Hallo Peter,

Dank voor de terugkoppeling, ik blijf in de gaten houden of het opgelost wordt,

 


Ik zit er ook bovenop. Maar heb verder niks anders ook dan het korte lijntje naar het moderatorteam.

Ik laat dit topic/tabblad voorlopig ook open staan.


Dank je wel.