Skip to main content

Hallo KPN,

Videoland is niet up to date ook niet nadat de ontvanger herstart is. Sommige films worden na 39 minuten beeindigd en gaan niet verder.

 

Hi @Rietw! Bedankt voor je geduld. Ik ben er vandaag weer. Kun je de ontvanger niet voorzien van nieuwe software (zie: bericht fame29)?

Softwarereset ontvanger
Druk op MENU] van de afstandsbediening:
Ga naar: instellingen > Systeem instellingen > Systeem informatie> Druk (2x) op de eGELE KNOP] van de afstandsbediening

Kies: :JA] bij: Wilt u de software verwijderen? en nJA] bij: Terug naar fabrieksinstellingen.

Kies: :JA] zodra onderstaand pop up scherm verschijnt. 

 

Als het goed is laadt de nieuwe software in. Zo niet, kun je mij voorzien het serienummer van de ontvanger? Dan laat ik het voor je doen! 

 


onderstaand popup scherm, @Lisa ? :wink:


software wordt nu geinstalleerd. Fingers crossed


Maar ja ook nu niet opgelost.

Ik ben er klaar mee.


Er zal in januari een veegbatch komen voor diegenen die in de laatste weken (en komende weken) Motorola's voor 2952 en 2260 decoders hebben omgeruild. Die zullen dan overgezet worden naar het nieuwe platform met nieuwe menu.

P.S.

Via de online mogelijkheden zal je wel over het volledige aanbod van Videoland kunnen beschikken.

App KPN ITV in smartphone / tablet. Met Chromecast te streamen naar TV. (in een moderne Philips en Sony TV zit Chromecast ingebouwd)

Website tv.kpn.com. Geopend in Google Chrome met Chromecast te streamen naar TV.

App in Samsung en LG televisie niet ouder dan 2017.

 


In januari zal er een uitrol naar het nieuwe platform volgen voor gebruikers die tot voor kort een Motorola hadden. Of nog hebben.


@Rietw Wat is het serienummer van de tv-ontvanger? Dan vraag ik of de techniek de software handmatig kan toekennen aan jouw ontvanger! 
Ik hoor graag van je:relieved:


M11701TNR306


Bedankt! Ik heb de nieuwe software voor je aangevraagd. Je hoort van me! Bedankt voor je geduld:blush:


Hallo Lisa, wat is de status, weet nu niet of er actie is ondernomen.

 


weet nu niet of er actie is ondernomen.

Te zien aan of je het nieuwe menu hebt. Dan ben je ook over op het nieuwe platform.

Maar zo te lezen is dat nog niet gebeurd ( @Lisa ).

P.S. Het online gebeuren is al maanden geleden overgezet op het nieuwe systeem. Daar zal het Videoland aanbod wel werken. Binnen de KPN ITV app en website dus.


@Rietw Toen ik de aanvraag deed was de oude ontvanger nog geregistreerd in het systeem. Die moest verwijderd worden. We hebben je op de lijst gezet met ontvangers die over moeten naar het nieuwe menu. Dit doen we begin januari. Ik heb de oude ontvanger administratief verwijderd. 
Je kunt de software opnieuw proberen in te laden nu, zoals je dit eerder ook hebt gedaan. Het kan namelijk zijn dat de oude ontvanger in de weg zat. :sweat_smile:
Ik had wel even iets van me kunnen laten horen! Excuses :speak_no_evil: