Skip to main content

Inmiddels 2 weken al voorbij nog steeds geen. Voucher ontvangen van sidekix. Meerdere malen een mail gestuurd naar hun voor meer duidelijkheid. Tot nu toe geeen reactie terug. Ik wil graag weten hoe dit zit.

Want als ik de voucher niet krijg vind ik dat mijn contract maar ontbonden moet worden.

 

Ik heb hem ook niet ontvangen helaas. 

Ik begin mij af te vragen of deze actie wel echt is of gewoon een scam. Ik vertrouw het niet iniedergeval. 

Sidekix reageert totaal niet. 

 

Admin: afgesplitst en naar je eigen topic verplaatst


Dit zegt sidekix:

Beste Vijay,

Vervelend om te lezen dat je jouw voucher nog niet hebt ontvangen. Als marketing fulfilment partner van KPN krijgen wij een seintje wanneer wij een product mogen versturen. Wanneer je vragen hebt over jouw product, kun je contact opnemen met de klantenservice van KPN door te bellen naar 088 6237006. We hopen dat je jouw gekozen voucher snel ontvangt!

 

Terwijl jullie vorige week aan de telefoon zeiden dat ik hem deze maandag of dinsdag zou krijgen.

Ik he nog steeds niks ontvangen. Dus boek m'n geld terug en maak het pas over als ik de voucher heb ontvangen want ik laat me niet oplichten!


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic 


In een ander topic waarin jij ook hebt gereageerd, lees ik dat je inmiddels de voucher hebt ontvangen en het dus een kwestie van iets langer geduld bleek te zijn in plaats van een scam. Veel plezier met jouw gameconsole.Â