Skip to main content

Oude Spotify premium omzetten naar nieuwe spotify premium. En dan spotify duo activeren

Hallo @Welten,

Wat bedoel je met oude premium naar nieuwe premium overzetten? Overstappen naar DUO is niet mogelijk via KPN zelf. Dit kan alleen via spotify.com aangevraagd worden. Advies is dan wel om te kijken of je met hussel goedkoper uit bent, want je betaald immers in de pakketprijs voor alles in 1 gewoon een deel van de prijs voor spotify.


Had al spotify zelf via mn ouders. Deze hebben kpn opgezegt en zo is dit premium account omgezet naar gratis. Nu heb ik zelf ook kpn en spotify en wil graag mn oude lijstjes koppelen aan mijn nieuwe 


Hoe werkt dit dan met kpn hussel want dit heb ik namelijk nu


Hallo @Welten,

Als je via jouw ouders spotify had, wordt je na opzegging binnen 30 dagen omgezet naar free.
Via KPN is het alleen mogelijk om Premium en Family af te nemen en dus geen DUO.
Als je hussel hebt zoals je aangeeft is Spotify af te sluiten in de premium versie voor €9,99 per maand of Family versie voor €14,99 per maand. Als je toch graag DUO wilt kan dit via Spotify zelf geregeld worden. Je betaald dan niet via de factuur.