Skip to main content

Ik zie dat er na september geen kadootjes meer zijn uitgedeeld. Komen er geen kadootjes meer of is okteber gewoon vertraagd?

Hoi @XS4-Arjan 

 

Waarschijnlijk doen ze dit jaar mee aan stoptober 😁

 

Als je de cadeautjes kalender bekijkt zie je dat in de voorgaande jaren september en oktober samengevoegd waren, maar ook ontbreekt er zowel in 2021 en 2022 een maand, het was dus sowieso al niet standaard elke maand.

 

Aanvulling:

Gezien de post van Ruud hieronder zouden ze dus even die cadeautjes kalender post moeten aanpassen en een verwijzing naar KPN Voor Jou erbij moeten zetten.


Het kadootje van de maand is (zo te zien) overgegaan naar KPN Voor Jou.

Zie https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra’s. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij!

Vanaf nu kan je het Kadootje van KPN en andere extra’s terugvinden op 1 plek: KPN Voor Jou.
Samen met alle andere aantrekkelijke extra’s, inspiratie en tips die we voor jou hebben.

 

Zie ook het volgende topic hier op het forum.

 


Hi @GeSp , ik heb jouw goede suggestie doorgespeeld aan de moderators.


Waarschijnlijk doen ze dit jaar mee aan stoptober 😁

🤣

Alle extra's voor KPN klanten zijn vanaf nu inderdaad te vinden op KPN Voor Jou. Vanuit het forum gaan we ons best doen om elke maand een extraatje uit te lichten. Voor oktober is dat een gratis webinar over kunstmatige intelligentie en internetcriminaliteit. 

Na het webinar is het mogelijk om via het forum feedback / gedachten te delen en om alsnog vragen te stellen aan de experts.

 

Hi @GeSp , ik heb jouw goede suggestie doorgespeeld aan de moderators.


Gezien, dank @RBxx en @GeSp: ik ga dit aanpassen! Fijn dat jullie meedenken!