Skip to main content

 

 

Beste KPN Support,

 

Wij krijgen binnen ons bedrijf steeds vaker de melding dat onze Nederlandse klanten die gebruik maken van KPN Extra Veilig niet langer toegang hebben tot hun portaal. Wij gebruiken dit portaal om belangrijke informatie te communiceren met onze klanten. (https://mover.triglobal.info/)

Zie hier de melding:

Nu heb ik via dit forum gelezen dat jullie gebruik maken van F-Secure om jullie lijst van geblokkeerde websites up to date te houden. Zelf heb ik meerdere malen contact opgenomen met deze partij en zij verzekeren mij iedere keer dat het een false-positive betreft en wij allang weer van de lijst afgehaald zijn. Dat zou betekenen dat KPN uit eigen overweging besloten heeft ons te blokkeren?

F-secure geeft aan onze URL niet meer te blokkeren
F-secure geeft aan dat het 24 uur duurt voordat klanten weer toegang krijgen

 

Kunnen jullie verklaren waarom onze website (https://mover.triglobal.info/) tot op heden nog steeds geblokkeerd wordt doort KPN veilig? 

 

Ik hoor graag van jullie!

 

 

Groeten,

Lorenzo van Leeuwaarden.

Hallo @LorenzoTriGlobal , ik gebruik ook KPN Veilig en als ik op die link klik zie ik gewoon de website.

 


Oké dat is dan een bijzondere situatie, kan KPN verklaren waarom zij dus toch bovenstaande melding/blokkeren geven?


Hier ook geen problemen. (Gebruik een Mac met Safari) 

Misschien hebben de klanten met problemen niet alle updates gedaan van KPN Veilig of de updates vanhun browser? 


Oké dat is dan een bijzondere situatie, kan KPN verklaren waarom zij dus toch bovenstaande melding/blokkeren geven?

Hallo @LorenzoTriGlobal , ik zou zeggen, loop je eigen instellingen van KPN-veilig even na.

Succes.


Hoi @LorenzoTriGlobal, welkom. 

Wat lastig dat jouw website door KPN veilig wordt geblokkeerd. Ik sluit mij wel bij @JanD en @Noordzee aan en vermoed dat het aan de instellingen bij deze klanten ligt. Hebben deze klanten wellicht iets gemeen? Is de KPN veilig bijvoorbeeld helemaal up to date?