Skip to main content

Waarom zijn grote bedrijven tot immense ergernis van klanten volstrekt onbereikbaar. Allerlei vriendelijke vooraf ingesproken boodschappen over " wachttijden die langer zijn u van ons gewend bent, probeert u het later nog eens" .. en hoppa de verbinding wordt structureel verbroken.  Ik geloof er intussen geen barst van dat ze in die onzichtbare bunker aan het werk zijn! Ik zal het enigszins nuanceren: wedden dat de afdeling verkoop op volle toeren doordraait, verkoopt (inclusief de ondermaatse aftersales). Ellende is dat al die grote spelers een overmatig grote machtspositie hebben. Vreselijke, aanhoudende ergernis!

 

Admin: eigen topic gemaakt korigineel topic]

Waarom zijn grote bedrijven tot immense ergernis van klanten volstrekt onbereikbaar. Allerlei vriendelijke vooraf ingesproken boodschappen over " wachttijden die langer zijn u van ons gewend bent, probeert u het later nog eens" .. en hoppa de verbinding wordt structureel verbroken.  Ik geloof er intussen geen barst van dat ze in die onzichtbare bunker aan het werk zijn! Ik zal het enigszins nuanceren: wedden dat de afdeling verkoop op volle toeren doordraait, verkoopt (inclusief de ondermaatse aftersales). Ellende is dat al die grote spelers een overmatig grote machtspositie hebben. Vreselijke, aanhoudende ergernis!

Vanwaar deze necrokick?


Waarom zijn grote bedrijven tot immense ergernis van klanten volstrekt onbereikbaar. Allerlei vriendelijke vooraf ingesproken boodschappen over " wachttijden die langer zijn u van ons gewend bent, probeert u het later nog eens" .. en hoppa de verbinding wordt structureel verbroken.  Ik geloof er intussen geen barst van dat ze in die onzichtbare bunker aan het werk zijn! Ik zal het enigszins nuanceren: wedden dat de afdeling verkoop op volle toeren doordraait, verkoopt (inclusief de ondermaatse aftersales). Ellende is dat al die grote spelers een overmatig grote machtspositie hebben. Vreselijke, aanhoudende ergernis!

En uw vraag voor het forum is?


Hoi @Wachtende_klant, welkom op ons forum!
Hoewel het door drukte soms lastig kan zijn ons te bereiken is het toch vaak het snelst om even te bellen met 0800-0402.
Heb je inmiddels nog iemand kunnen spreken? Anders denken we hier graag even met je mee!


Waarom zijn grote bedrijven tot immense ergernis van klanten volstrekt onbereikbaar. Allerlei vriendelijke vooraf ingesproken boodschappen over " wachttijden die langer zijn u van ons gewend bent, probeert u het later nog eens" .. en hoppa de verbinding wordt structureel verbroken.  Ik geloof er intussen geen barst van dat ze in die onzichtbare bunker aan het werk zijn! Ik zal het enigszins nuanceren: wedden dat de afdeling verkoop op volle toeren doordraait, verkoopt (inclusief de ondermaatse aftersales). Ellende is dat al die grote spelers een overmatig grote machtspositie hebben. Vreselijke, aanhoudende ergernis!

 

Admin: eigen topic gemaakt korigineel topic]

Thomas dat nummer is totaal onbereikbaar als je dat Belt krijg je te horen dit nummer is niet in gebruik!! Terwijl jullie in het verleden 24/7 te bereiken waren op dat zelfde nummer!! Nu moet je via allerlei omwegen proberen fysiek contact te krijgen via mijn kpn verzoek gedaan om terug gebeld te worden bellen jullie kpn terug hoor ik alleen maar een pieptoon!!zeer slechte klantenservice als je het mij vraagt!! En ondertussen de prijzen maar omhoog blijven stuwen pffff 


Tsj wie wil er in deze tijd nog op een klantenservice werken. Beleefdheid is bij veel mensen een onbekend begrip geworden.  Schelden is de norm tegenwoordig.  Gelukkig zijn er andere opties zoals dit forum,  X  en Facebook.  Kunnen we u hier helpen?


Ik probeer ook al contact te krijgen maar homaar dat lukt niet ze hebben mij een abonnement aangesmeerd en vervolgen hoor of zie je niets waardeloze service ze zouden terug bellen gaat je telefoon een keer krijg je een berichtje dat je moet bellen omgek van te worden ik dacht dat KPN beter voor zijn klanten zorgt dan die andere laaielichters.


Reageer