Skip to main content
Beantwoord

Waarom is mij de gratis tv als actie niet aangeboden?

  • 26 July 2024
  • 13 reacties
  • 143 keer bekeken

Waarom is mij geen tv aangeboden bij mijn contract lees het nu ook weer

Waarom is mij geen tv aangeboden bij mijn contract lees het nu ook weer

Hoe komt u erbij dat da überhaupt had moeten gebeuren dan?


Omdat ik dat las en schreef niet dat het zo was en stelde een vraag niet meer en niet minder


KPN heeft soms een actie met gratis tv's. Dat is dan meestal maar een paar dagen. Vaak alleen in het weekend. En soms zelfs alleen als de klant online besteld. Sowieso alleen bij nieuwe klanten die minimaal 6 maanden geen diensten afgenomen hebben bij KPN. 

Bent u een nieuwe klant? Heeft u wel korting gekregen of een ander welkomstgeschenk?


Ja ik heb korting gekregen via iemand aan de deur en ben nieuwe klant 12 augustus kan ik het aansluiten als me dat lukt.


Aan de deur worden volgens mij nooit gratis tv's aangeboden. Die verkopers mogen dat niet doen denk ik.


Ok maakt niet uit hoor maar las het .


Ah, aan de deur zijn wederverkopers. Niet kpn zelf. Die wederverkopers kunnen alleen korting bieden.

Voor de TV had je moeten bestellen via de website van kpn. Dat is kpn zelf. Zelfs bij bestellen in de kpn winkel kun je bij mijn weten niet voor een televisie kiezen als welkomstcadeau.

Van het kortingsbedrag kun je zelf een tv kopen…

Maandkorting x 6 of x 12 dus.


Van het kortingsbedrag kun je zelf een tv kopen…

Nou ja... die korting is 150 euro ofzo. Laat het 200 zijn. Daar heb je nog niet veel tv voor…

Die tv's die KPN uitdeelt zijn meestal ook niet veel. Dat moet gezegd worden. Maar ik denk nog wel meer dan 200 euro.


Voor de TV moet je bovendien een 2 jarig contract nemen. Het kan niet bij 1 jaar. Ga je voor de korting bij 2 jaar kan je mijns inziens best een tv van kopen. 

Enne. De 43 inch is helemaal cadeau à € 499.

Voor de 50, 55 en 65 inch moet je (flink) bijbetalen. 

https://www.kpn.com/samsungtv 


Ach het ging me niet om de tv maar las het toevallig en heb een Sharp tv in de slaapkamer die het prima doet en gekocht via internet 199 euro 


Hallo @JohnAnneke, jouw vraag heeft al flink wat reacties opgeleverd van mede community leden zie ik. Het is inderdaad zo dat de actie('s) met een televisie online deals zijn in een weekend. Nu begrijp ik dat jouw abonnement is besteld via een verkoper aan de deur. Die hebben andere kortingen om uit te delen. 


Heb alleen de korting voor et euro negen maanden.


Hoop dat ik mijn spulletjes snel binnen heb.


Reageer