Skip to main content

Ik ben zojuist door KPN gebeld, een soort van klant tevredenheid  en omdat ik al lange tijd klant ben van KPN wilde men dit belonen.

Ik stelde een gratis of sterk gereduceerde prijs voor het VIA Play pakket voor. 

Dit bleek echter weer niet mogelijk.

Ik kon wel een gratis ESPN pakket krijgen indien  ik er de mobiel tel. van KPN bij zou nemen.

En dit is dan weer het bekende addertje onder het gras.

Kortom een beloning van KPN zit er niet in zonder dat je eerst je pakket uitbreid. 

Daarbij is mij ter oren gekomen indien je bij KPN geheel opzegt en daarna weer opnieuw een abonnement afsluit, je wel gratis Viaplay krijgt, nu vraag ik u, hou vreemd is dit… 

De betreffende medewerker kon mij ineens niet meer doorverbinden naar een leidinggevende of KPN dienst die hier over zou gaan, nou dat zegt mij weer genoeg.

Omdat ik dus van KPN niets hoef te verwachten denk ik er serieus over na op bij KPN op stappen een naar een andere provider over te stappen.

Hallo @Peter1719 , opzeggen en opnieuw aanmelden is zinloos, want je wordt pas na 6 maanden einde abo als nieuwe klant beschouwd.

Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrieven van KPN ontvang je als bestaande klant regelmatig tips en leuke aanbiedingen.

 


Hallo @Peter1719 , opzeggen en opnieuw aanmelden is zinloos, want je wordt pas na 6 maanden einde abo als nieuwe klant beschouwd.

Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrieven van KPN ontvang je als bestaande klant regelmatig tips en leuke aanbiedingen.

 

En je hebt als nieuwe klant in het verleden ook vast een cadeau/korting gekregen bij aanmelding. 


Dag @Peter1719, welkom op het KPN Forum!

Onze community heeft de juiste antwoorden al gegeven:

Hallo @Peter1719 , opzeggen en opnieuw aanmelden is zinloos, want je wordt pas na 6 maanden einde abo als nieuwe klant beschouwd.

Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrieven van KPN ontvang je als bestaande klant regelmatig tips en leuke aanbiedingen.

En je hebt als nieuwe klant in het verleden ook vast een cadeau/korting gekregen bij aanmelding. 

 

Wist je dat we ook regelmatig een kadootje weggeven aan onze klanten? Je kunt vorige, huidige en toekomstige kadootjes vinden in onze KPN Kadootjes kalender.


Deze vraag/opmerking komt vaker voorbij. 

Je moet in deze niet vergeten, dat de grote spelers in deze markt beursgenoteerde, commerciële bedrijven zijn. Een zo groot mogelijke winst tegen zo laag mogelijke kosten is daarbij uitgangspunt.

Mijn nichtje woont in Pijnacker (Zuid Holland) en dat is nog één van de weinige gemeenten met een zelfstandig kabelbedrijf: de SKP. Een stichting, dus niet gericht op winst maken, de grootste willen zijn en zonder aandeelhouders die angstvallig die winstcijfers volgen.

Ondanks dat het kleine speler is, heeft het bedrijf een uitstekende klantenservice en doet het niet onder voor de grote spelers: het net is grotendeels verglaasd, het standaard modem is een Fritzbox en ook bestaande klanten, krijgen bij verlengingen van hun abonnement voordelen zoals gratis WiFi versterkers of korting.