Skip to main content

Beste Kpn, 

Mijn vraag is eigenlijk hetzelfde als hier boven. Maar, tevens kan ik ook nergens een bevestiging terug zien dat het welkomstcadeau bij mijn bestelling is gevoegd? Is er ergens dan iets mis gegaan? Mijn abonnement is op 14 augustus besteld (weekend) met ingangsdatum 1 september. 

 

Met vriendelijke groet,

Whitney 

Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @Whitney van Dienst en welkom op het forum! Als de Chromebook niet in je bestelbevestiging staat, dan is deze niet mee besteld en komt hij er niet aan. Je zal dan wel een andere vorm van welkomstkorting moeten hebben ontvangen, dat kun je op de bestelbevestiging vinden. 

Mocht je Chromebook wel op de bestelbevestiging staan, dan is voor de levering en het logistieke gedeelte Sidekix verantwoordelijk, wij hebben zelf geen zicht op wanneer de cadeaus bezorgd worden. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op telefoonnummer: 088 - 6237 006 (lokaal tarief). Hopelijk heb je hiermee duidelijkheid! 


Dankjewel Sanne voor je reactie. 

Dat vind ik dan erg jammer! Want, weet zeker dat ik bij het plaatsen van mijn bestelling de laptop aan heb geklikt als welkomstcadeau. Kon namelijk kiezen uit de laptop en wifi versterker. Maar, dit staat dus niet in mijn bestelbevestiging. De enige korting wat is toegepast zijn de eerste 6 maanden 50% korting. Maar, dit zou destijds in combinatie zijn met een welkomstcadeau. 

 

Met vriendelijke groet,

Whitney