Skip to main content

Hoi allen,

 

Ik las in een aantal topics hier dat de soundbars onderhand al bij verschillende klanten binnen waren gekomen. Ik heb echter nog geen track & trace code ontvangen en heb dus ook geen idee waar ik momenteel in het proces vast zit. Kan ik enige indicatie krijgen van mijn verwachte leverdatum?

 

Alvast bedankt.

 

Mvg

Hallo @Dddaniel, welkom op het KPN Forum! Leuk dat je gekozen hebt voor KPN. :green_heart: Je hebt gekozen voor de soundbar als welkomstcadeau, maar wacht nog steeds op een Track & Trace. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo @Dddaniel, welkom op het KPN Forum! Leuk dat je gekozen hebt voor KPN. :green_heart: Je hebt gekozen voor de soundbar als welkomstcadeau, maar wacht nog steeds op een Track & Trace. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hoi @Denise_ ,

 

Bedankt voor je reactie, ik heb mijn profiel ingevuld.


Ik zie dat je inderdaad gekozen hebt voor de soundbar als welkomstcadeau. Ik zie ook dat je op 20 augustus een e-mail van ons hebt ontvangen met hierin meer informatie over de levering van de soundbar. En vandaag heb je een e-mail met Track & Trace ontvangen. De soundbar is dus onderweg! Veel plezier ermee. :smile: