Skip to main content

Ik had een vraag,

Ik heb net een kpn abbonoment tv & internet afgesloten met de deal dat ik een gratis smart tv krijg.

Wanneer krijg je deze tv binnen?
Kan hier namelijk niks over vinden.

Normaal word de TV klaargemaakt voor verzending nadat de bedenkperiode van 14 dagen is afgelopen, die 14 dagen gaan in na het in gebruik stellen van de verbinding.


Hallo @KpnNew 

In de actievoorwaarden op de website (Internet, TV, Mobiel en Entertainment | KPN)  staat:

Hoe ontvang je jouw cadeau?

  • Bestel jouw KPN internet abonnement en kies je welkomstcadeau.
  • Kies je aansluitdatum.
  • Jouw abonnement wordt geactiveerd.
  • De Philips Smart TV wordt naar je verzonden.
  • Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail van ons met daarin Track & Trace code waarmee je de status van de levering kunt controleren.
  • Indien je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, vervalt jouw recht op het welkomstcadeau en dien je het apparaat, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren aan KPN. In geval van schade of defect aan het apparaat, behoudt KPN het recht om de kosten voor het repareren ervan achteraf bij je in rekening te brengen.

Je vindt dit bij Meer informatie


Normaal word de TV klaargemaakt voor verzending nadat de bedenkperiode van 14 dagen is afgelopen, die 14 dagen gaan in na het in gebruik stellen van de verbinding.

 

Hallo,

Bedankt voor uw antwoord!

Ik had nog wel een vraag, wanneer is precies "het gebruik stellen van de verbinding" is dat nadat de monteur is langsgeweest voor de afspraak om de apparaten aan te leggen?


Inderdaad @KpnNew , Als je verbinding dus werkt en aangesloten is gaan de 14 dagen in.