Skip to main content

Hallo, Ik ben vandaag aangesloten, en wil graag vragen wanneer ik de gratis KPN tv krijg. 

Want ik lees hier dat er mensen al lang wachten op de gratis tv

Hallo @Thamdee ,

Normaal gesproken krijg je daar een dag na activatie bericht over. Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau  contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

Wacht je al langer?

Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

 

Admin: bericht iets aangepast voor volledigheid


Heb forumprofiel aangepast


Heb je wel al gebeld met Sidekix? Want die kunnen jou normaliter verder helpen. 


Bedankt voor jouw reactie , maar ik kreeg net bericht van Post.NL dat morgen een pakket van KPN komt.


Bedankt voor jouw reactie , maar ik kreeg net bericht van Post.NL dat morgen een pakket van KPN komt.

Fijn om te horen. Bij mij duurde dit trouwens een dag langer, stond een dag op pakket nog niet ontvangen. Maar een dag later dan verwacht kreeg ik hem. Super veel plezier met je TV