Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de iPad die ik gratis bij mijn abonnement zou krijgen?

  • 19 August 2024
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Sinds 01-08-2024 heb ik het nieuwe abonnement actief, waarbij ik gebruik heb gemaakt van de actie, waarbij je een gratis apple iPad ontvangt. Inmiddels 19-08-2024, 14 dagen zijn voorbij maar nog geen bericht gehad dat de iPad onderweg is. Telefonisch kom ik er niet door, word telkens doorverbonden. 

Kan iemand mij vertellen wanneer ik de iPad mag ontvangen?

Hallo @Peters1990 ,

Ik verwacht dat het cadeau deze week aan jou wordt verzonden. 

 

Van de kennissbank: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 


@Peters1990

Is er al een factuur geïnd.

20 juni 2024 ben ik aangesloten op het KPN-Netwerk en start mijn Abonnement.

Geen track and trace ( ipad) ontvangen.

Geen factuur geïnd.


Welkom op de community @Peters1990, wat Noordzee zegt klopt. SideKix is onze partner voor het welkomstcadeau. Je kunt hun hiervoor bellen en zij kunnen je er meer over vertellen.

@IpadHenk, volgens mij ben jij niet dezelfde persoon als Peters1990. Hetzelfde geldt wel voor jou, je kunt Sidekix bellen.


Reageer