Skip to main content

Bij mij is het inmiddels ook al 14 dagen geleden, nog steeds niets binnen.

Admin: afgesplitst & eigen topic voor de vraag aangemaakt

Hoi @D'Thang, welkom hier!  Voor je de voucher krijgt moet aan een paar voorwaarden worden voldoen. Je abonnement moet geactiveerd en aangesloten zijn, en daarna moet de bedenktermijn van 14 dagen verstrijken. Zodra dat gebeurd is, gaat er een seintje naar onze logistieke partner, SideKix. ZIj zorgen er dan voor dat jij de voucher krijgt. Je ontvangt deze op het mailadres waarmee je ook het abonnement besteld hebt. Voldoe je aan al deze voorwaarden, en heb je de voucher nog niet ontvangen? Neem dan contact op met SideKix. Zij zijn bereikbaar op 088 - 623 70 06 (ma t/m vr van 09:00 t/m 18:00).


Ik heb het vrijdag ontvangen de voucher en meteen een bestelling geplaatst.


Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen inmiddels al en factuur betaald en we zijn 4 weken verder. En je wordt van kastje naar de muur gestuurd ik heb het opgegeven om contact op te nemen 


Als jij aan de voorwaarden voldoet zoals die in het gemarkeerde antwoord staan, Binkie, dan moet je toch echt bij SideKix zijn. Als er vanuit hen onduidelijkheden zijn, dan kun je bij mijn klantenservice collega's navragen of alles goed staat rondom jouw abonnement en de activatie daarvan. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.


Maar ik heb van hun nog niks gehoord 


Reageer