Skip to main content

@M.Wessels Heb je inmiddels jouw soundbar ontvangen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels jouw soundbar hebt ontvangen. Als dit niet het geval is, dan weet je ons te vinden. 

Ik heb sinds begin juni de router binnen en ook nog geen soundbar. Enig idee wanneer deze zal komen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo en welkom @Msleebos! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart:  Is jouw verbinding inmiddels geactiveerd? Het welkomstcadeau wordt namelijk pas verstuurd nadat jouw verbinding is geactiveerd. De dag nadat jouw verbinding is geactiveerd ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace. Hiermee kan je de levering van jouw soundbar volgen. Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Indien het langer dan twee werkdagen is geleden dat jouw verbinding is geactiveerd en je hebt nog geen e-mail van ons ontvangen, dan lijkt het me goed als ik even mee kijk. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo en welkom @Msleebos! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart:  Is jouw verbinding inmiddels geactiveerd? Het welkomstcadeau wordt namelijk pas verstuurd nadat jouw verbinding is geactiveerd. De dag nadat jouw verbinding is geactiveerd ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace. Hiermee kan je de levering van jouw soundbar volgen. Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Indien het langer dan twee werkdagen is geleden dat jouw verbinding is geactiveerd en je hebt nog geen e-mail van ons ontvangen, dan lijkt het me goed als ik even mee kijk. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hallo

 

Het is zo'n 2-3 weken geleden geactiveerd. Geen track en trace code gehad. Profiel heb ik nu aangevuld


Duidelijk! Ik zie dat je bij het bestellen van het abonnement inderdaad hebt gekozen voor de LG soundbar. Ik zie ook nog geen Track & Trace hiervoor, terwijl jouw abonnement al sinds 8 juni actief is. Ik heb daarom mijn collega's aangestuurd om dit verder op te pakken.


Duidelijk! Ik zie dat je bij het bestellen van het abonnement inderdaad hebt gekozen voor de LG soundbar. Ik zie ook nog geen Track & Trace hiervoor, terwijl jouw abonnement al sinds 8 juni actief is. Ik heb daarom mijn collega's aangestuurd om dit verder op te pakken.

Ik heb nog niks gehoord van je collega's. Wanneer zou ik iets kunnen horen? Ik zou graag meer informatie over de verzending van de soundbar hebben. 


Mijn collega's nemen geen contact met je op, maar zij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een e-mail met Track & Trace krijgt. Met de Track & Trace kan je vervolgens jouw soundbar volgen. Momenteel is de verwachting dat de cadeaus halverwege augustus geleverd worden. Mocht je meer willen weten over de levering van jouw welkomstcadeau, dan kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 088  623 70 06 (lokaal tarief).


Mijn collega's nemen geen contact met je op, maar zij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een e-mail met Track & Trace krijgt. Met de Track & Trace kan je vervolgens jouw soundbar volgen. Momenteel is de verwachting dat de cadeaus halverwege augustus geleverd worden. Mocht je meer willen weten over de levering van jouw welkomstcadeau, dan kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 088  623 70 06 (lokaal tarief).

Hoi Denise. Heb je een update voor mij over de verwachte leverdatum?


Ik heb helaas geen informatie over de leverdatum. Ik raad je aan contact op te nemen met Sidekix, zij kunnen je meer vertellen.