Skip to main content

Beste kpn 

 

ik heb een maand geleden een contract afgesloten  voor me internet. Met de beloofte op een google hub en nest.  
tot op heden niks meer gehoord of vernomen.  
terwijl de 2 weken bedenktijd al voor bij zijn en de eerste factuur al binnen is.  
kunt u mij enige uitleg geven en wanneer ik deze beloofde producten mag ontvangen?

mvg jacob budding 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic gemaakt origineel topic]

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0199

Had u zich aangemeld? Verwijder u klantnummer en zet deze in u profiel. Nu kan iedereen dit lezen.


Heb via Facebook op de link geklikt en daar me aangemeld en abbo gekozen. 
en niks geZien dat ik me ergens moet aanmelden nog. 
na 3 min mailtje gehad dat het geregeld was en dat ik een monteur moest inplannen. 
 


Vul u profiel aan zodat een medewerker voor u kan kijken of er nog iets mogelijk is. Ik durf daar geen antwoord op te geven.


Oke dank je wel 

heb het in gevuld 

en klant nUmmer verwijderd


Misschien is het handig om alvast een scan te maken van de bon (niet uploaden hier) mocht er nog iets mogelijk zijn dan zal je denk ik de aankoop moeten opsturen.


Een bon van wat? 
heb abbo afgesloten via advertentie. 
en daar mail van gekregen, in de actie periode maar daar word niks van gezegd of omschreven. Dus beetje erg vaag vond ik het nu, zeker dT het een maand geleden is. 


Hallo @Jacob83, leuk dat je voor KPN hebt gekozen, welkom! Ik begrijp dat je nog wacht op een Google Nest Hub en je wilt graag weten wanneer je deze kunt verwachten. Omdat je op advies van @Jeroen Ruiter al jouw profiel hebt ingevuld, ben ik meteen op onderzoek uit gegaan. Ik zie dat je op 15 oktober een bestelling hebt geplaatst. Je hebt hierbij als welkomstcadeau gekozen: eerste 6 maanden voor € 35,00 per maand. Je kunt altijd maar één welkomstcadeau: In dit geval of korting of een gratis product. Jij hebt gekozen voor korting en dus krijg je geen Google Nest Hub. Het spijt me, maar je hebt dus tevergeefs gewacht. Je kunt dit alles teruglezen in de bevestiging van jouw bestelling.