Skip to main content

Ik kom bij Telfort vandaan en nu is dat over gegaan naar KPN, dus veel problemen , nu ontdek ik dat ik dat ik ook lid moet worden van Hussel !! Wat is dit ik moet heel veel handelingen verrichten om iets  voor elkaar te Krijgen mijn TV gaat niet samen met met de app van KPN mijn mobiele nummers staan op een KPN APP, mijn Tv nog steeds op de Telfort App heb nu al drie accounts heel vervelend hoor 🤧

Hoi @Bladmoes! Heb je al bericht van ons of Telfort ontvangen dat je over bent gezet naar KPN? Als je TV abonnement namelijk nog op je Telfort app staat klinkt het alsof je nog niet overgezet bent. 


Hallo @Bladmoes , als je als TFT thuis klant automatisch overgezet bent naar KPN heb je niets met Hussel te maken, dat heb je alléén als je overstapt naar het echte KPN.

 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat je inmiddels een antwoord gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten! 


Druk gehad 🤧 nee er is niets veranderd alles werkt nog erg belabberd kan mijn Mb niet delen met  mijn telefoon nummers, heb nog steeds een Telfort app en een KPN app nodig heel vervelend. En van hussel snap ik ook niets, ik kan daar niets aan melden omdat mijn mobiele nummers niet herkend worden 🤧


Abonnementen die vanuit Telfort over zijn gezet naar KPN kunnen geen MB's delen. Wellicht is dit op jou van toepassing? Op het moment dat je vaste diensten ook over zijn gezet naar KPN ontvang je bericht. Vanaf dan kun je alleen de MijnKPN app blijven gebruiken. 🙂 De abonnementen blijven dan allemaal ook gebruikmaken van Combivoordeel en vallen dus niet onder Hussel. Daarom lukt het aanmelden wellicht niet.


pffff...Wat een gedoe ,als ik toen met de wetenschap van nu had geweten dat het allemaal zo lang gaat duren was ik op zoek gegaan naar wat anders.


pffff...Wat een gedoe ,als ik toen met de wetenschap van nu had geweten dat het allemaal zo lang gaat duren was ik op zoek gegaan naar wat anders.

Hallo @Bladmoes , zoals je bekend is blijf je TFT klant onder KPN met alle voorwaarden/diensten en prijzen, wil je meer zul je over moeten stappen naar het 'echte' KPN met hun voorwaarden en prijzen.

 


Reageer