Skip to main content

Beste

 

Ik ga overstappen van Odido naar KPN met een mooie actie voor de PS5, maar ik wil graag weten of deze PS5 digitaal is of met een schijf. En mijn tweede vraag: hoe groot is de kans dat ik de PS5 mag kiezen, aangezien het op = op is?

 

ik hoor graag van jullie 

 

cheers

Hallo @illum1n4ti ,

Als je nu al niet meer de PS5 kunt kiezen, dan komt die ook niet meer beschikbaar. Op = Op.

bron: https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&actie=snelpakkers

Actievoorwaarden | Game console welkomstcadeau

Het actieaanbod voor consumenten en klein zakelijke klanten is van toepassing op de nieuwe afname van Internet (en TV+) van KPN. 

  • De actie start maandag 16 september 9:00 uur.

  • Controleer de beschikbaarheid van het actieproduct door middel van de postcodecheck op KPN.com.

  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor nieuwe klanten die zich via kpn.com abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met KPN TV+. 

  • Het actieaanbod is alleen geldig i.c.m. een abonnement met een looptijd van 24 maanden. 

  • Maak je gebruik van het actieaanbod, dan ontvang je een toegangscode waarmee je in de Micromedia x KPN portal een gameconsole kunt uitkiezen; een PlayStation 5 Slim Digital, Nintendo Switch Oled (wit) of Xbox Series S. 

  • Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen.

  • Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare gameconsoles is beperkt voor dit actieaanbod. Wanneer deze niet meer beschikbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

  • In verband met beperkte voorraad kan het zijn dat de gameconsole van jouw keuze op het moment van bestellen niet meer beschikbaar is, of deze een langere levertijd heeft. 

  • Om in aanmerking te kunnen komen voor dit actieaanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.

  • Het actieaanbod is niet geldig in combinatie met andere acties.

  • Het actieaanbod is niet geldig als je KPN Glasvezel vooruitbestelt op een adres waar in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Wil je toch gebruik maken van het welkomstcadeau? Kies dan bij de vraag “Wanneer wil je internet?” voor “Zo snel mogelijk". 

  • Na activatie van je abonnement, het aansluiten van het door KPN geleverde modem en het verstrijken van de bedenktermijn ontvang je een toegangscode op het door jouw opgegeven e-mailadres van jouw KPN bestelling. 

  • Indien het abonnement binnen de bedenktermijn geannuleerd wordt, vervalt het recht op het welkomstcadeau. 

  • Voor vragen en opmerkingen over de werking van de gameconsole kun je terecht bij de desbetreffende partij via de website of het contactcenter.

  • De feitelijke uitgifte van de toegangscodes zal worden verricht door Sidekix B.V. in opdracht van KPN. Voor de uitgifte van het welkomstcadeau is het dan ook noodzakelijk dat Sidekix B.V. persoonsgegevens zal verwerken in overeenstemming met het toepasselijke privacy statement van Sidekix B.V (https://sidekix.nl/privacybeleid/). 

  • Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer in te stemmen met deze actievoorwaarden.

  • KPN behoudt zich het recht voor om deze actie te wijzigen of te beëindigen als daar aanleiding toe mocht ontstaan.

  • De actie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.


Is de PS5 nu al niet meer beschikbaar dan? Want dan annuleer ik mijn bestelling alsnog!


Is de PS5 nu al niet meer beschikbaar dan? Want dan annuleer ik mijn bestelling alsnog!

Wat ik begrijp uit de voorwaarden, is dat zolang je de keuze hebt gehad je ook daadwerkelijk zo'n apparaat krijgt. 

Kennelijk krijgt de topicstarter niet meer PS5 als keuze aangeboden. Dat haal ik tenminste uit de openingspost van dt topic. 


Sorry ik bedoelde op is op. Ik weet niet dat het op is. Het was een vraag. Ik mag mijn post niet aanpassen pfff


Is de PS5 nu al niet meer beschikbaar dan? Want dan annuleer ik mijn bestelling alsnog!


hoi Arjan. Sorry ik kan mijn topic niet meer aanpassen naar op is op. Ik weet namelijk niks van de voorraad 

 

ik heb wel mijn abonnement geannuleerd, want ik ga geen gok wagen als PS5 inderdaad niet meer beschikbaar is en onnodig 2 jaar contract afnemen. 
 

ik wacht op blackfriday actie

 


Zou wel zeer zwak zijn om zo klantjes te lokken. Je kunt hem pas aanvragen na dat de 14 dagen bedenktermijn voorbij is. Dus dan zit je al vast aan je contract en dan kunnen ze zeggen wat ze willen ja op=op.


Is de PlayStation 5 dan nog op voorraad @KPN 


Sorry ik bedoelde op is op. Ik weet niet dat het op is. Het was een vraag. Ik mag mijn post niet aanpassen pfff

 

Ha @illum1n4ti, ik ben zo brutaal geweest om jouw openingspost aan te passen en van ‘het is op’ heb ik inderdaad ‘op = op’ gemaakt 😉. Dat gezegd hebbende: @Arjan1987 zolang je de actie nog kunt bestellen, is de PlayStation 5 nog op voorraad! 

Aan de prijs te zien (t.w.v. 449,99), gaat het om de digitale editie. 


ja maar als nou iedereen van de actie een PS 5 besteld en geen Nintendo of Xbox. 


De PS5 die ik besteld heb staat niet als bevestiging in de mail. Er staat alleen een game console. Niet specifiek de PS5 waar ik wel op heb geklikt in het begin van het bestel proces.

 

Ik vind het allemaal erg vaag en het zal mij niks verbazen dat ik gewoon pech heb over een maand mocht deze er dan niet meer zijn omdat het op=op is.

 


We hebben dit nagevraagd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zodra ik meer weet, zal ik het zeker laten weten!


Zou wel zeer zwak zijn om zo klantjes te lokken. Je kunt hem pas aanvragen na dat de 14 dagen bedenktermijn voorbij is. Dus dan zit je al vast aan je contract en dan kunnen ze zeggen wat ze willen ja op=op.

Ik heb sinds 18 september een actief abbonement en de voucher om het aan te vragen is nergens te bekennen. Zou volgens de voorwaarden woensdag 2 oktober ontvangen moeten zijn.
 

Nou mooi niet. KPN medewerker gaf via de telefoon aan dat dit ook 3 of meer weken kan zijn. Kan KPN niks over zeggen, dus deze actie voelt steeds meer als een lokkertje helaas.


We hebben dit nagevraagd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zodra ik meer weet, zal ik het zeker laten weten!


Als julie al geen communicatie hebben, hoe moeten julie klanten het dan weten?

Inmiddels nog maar 1 dag + 9 uur op de actie. 

Ik wil een nieuw inet abbo aanschaffen en als de PS5 er nog is dan maakt KPN een goede kans dat ik weer klant wordt. Anders denk ik Odido want goedkoper voor hetzelfde.

Dus, tijd loopt, nog 1 dag, is er al iets bekend?


Hallo allemaal! Ik heb inmiddels de bevestiging gekregen dat dit helemaal in orde komt. Zodra jij een bestelling hebt gedaan dan is er een gameconsole voor jou gereserveerd. Het maakt dan niet uit welke je kiest, deze is gewoon voor jou beschikbaar, ook als je abonnement pas later wordt opgeleverd. 

Nog even voor de volledigheid: de actievoorwaarden lees je op de website. Het belangrijkste even hieronder:

Actievoorwaarden voor alle welkomstcadeaus

Hieronder vind je voorwaarden voor de verschillende acties die nu lopen. En van acties die geweest zijn.

  1. Na het bevestigen van je bestelling kan je de keuze voor het actieaanbod niet meer veranderen.

  2. Zodra je abonnement actief is, sturen we je het cadeau op. Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

  3. Je krijgt een e-mail met een track & trace-code van ons. Met deze code kan je de levering volgen.

  4. Je krijgt garantie op je welkomstcadeau. Bij je cadeau zit een brief met meer informatie over deze garantie. Bewaar deze brief goed!

We hebben dit nagevraagd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zodra ik meer weet, zal ik het zeker laten weten!


Als julie al geen communicatie hebben, hoe moeten julie klanten het dan weten?

We hebben zeker communicatie, alleen is dit wel een heel specifieke vraag! Die wordt nu hierboven beantwoord 🙂.

 

@Glenn98 ik zie dat jij een eigen topic hebt lopen én ook in een ander topic zit. Daarom reageer ik nu even niet inhoudelijk op jouw vraag, zodat we dat niet op 3 verschillende plekken gaan doen!

 

De actie is overigens verlengd!


@KPN is de PlayStation 5 nog op voorraad? Aangezien de actie is verlengd 


Dat risico is er altijd met een op-is-op actie.

Eén ding is zeker. De aftel klok loopt. Zondagavond is het einde van de SnelPakker.

  • In verband met beperkte voorraad kan het zijn dat de gameconsole van jouw keuze op het moment van bestellen niet meer beschikbaar is, of deze een langere levertijd heeft.


Wat je zegt over dat de game console van jou keuze niet meer beschikbaar is, is dus niet waar zoals hierboven wordt gezegd door KPN. Er is er eentje voor je gereserveerd wordt er gezegd. Toch spreekt dat de tekst die je citeert van de site tegen en vind ik het toch nog dubieus.

 

 

Dat risico is er altijd met een op-is-op actie.

Eén ding is zeker. De aftel klok loopt. Zondagavond is het einde van de SnelPakker.

  • In verband met beperkte voorraad kan het zijn dat de gameconsole van jouw keuze op het moment van bestellen niet meer beschikbaar is, of deze een langere levertijd heeft.

 


Dit zijn de beschikbare PS5-modellen:

PS5 Disk Edition

PS5 Digital Edition

PS5 Pro

PS5 Slim Disk Edition

PS5 Slim Digital Edition (€398,-)

Het welkomstpakket van KPN bevat de PS5 Slim Digital Edition. Zodra het abonnement wordt geactiveerd, wordt het proces voor het versturen van het welkomstpakket in gang gezet. Op het moment van activatie begint ook de 14 dagen bedenktijd, een wettelijk recht dat is opgenomen in de KPN overeenkomst

Als het welkomstpakket om welke reden dan ook niet beschikbaar is of niet geleverd kan worden, heb je als klant het recht om de overeenkomst binnen die 14 dagen te annuleren (vanaf het moment van activatie), zonder enige verplichting. 

Het nadeel hiervan is dat je mogelijk op zoek moet naar een andere provider, wat enkele dagen kan duren voordat een nieuw abonnement actief is.

Je zou een gok kunnen wagen, omdat je nergens aan vast zit.


Of je welkomst kado er nog wel of niet is zie je pas na die 2 weken zodra je voucher thuis is. Dus dan kan je ook niet meer opzeggen als de ps5 er niet meer is ;)


@Jensssss

Je hebt gelijk, want in de voorwaarden staat: 'Na activatie van je abonnement, als je modem is aangesloten en de zichttermijn voorbij is, ontvang je een e-mail van Sidekix met daarin de vouchercode om je favoriete game console te bestellen.'

KPN heeft de zichttermijn goed gedekt door dit in de voorwaarden te vermelden. 

Dit betekent echter dat de klant het risico loopt om met een contract van twee jaar opgescheept te zitten, zonder het welkomstcadeau, of met een welkomstcadeau waarvoor het abonnement niet is afgesloten. 

Ik had het woord 'zichttermijn' over het hoofd gezien, wat de relevantie van dit punt nog eens benadrukt.

 


@Marcia van KPN

Ik heb vandaag een abonnement aangeschaft, maar dat wordt pas over een maand geactiveerd. Ik wil graag weten of er over anderhalve maand een PlayStation 5 slim op voorraad is.

 

 


Ik heb hetzelfde, mijn abbo gaat vanaf 17 oktober van start, de zichttermijn is 2 weken en dan zit je dus vast aan het abbo.

Ik wil een Playstation 5 want ik heb al een Series x en een switch Oled.

Zie het niet zitten om deze nog een keer te krijgen, dus wil het abbo alleen maar als er nog een playstation beschikbaar is


Er is mij verteld dat we de voorraad goed in de gaten houden en dat er genoeg gameconsoles beschikbaar zijn! Ik ga er dan ook vanuit dat de door jouw gekozen console tegen die tijd ook gewoon nog aanwezig gaat zijn. 


Beste marcia.

”ik ga ervan uit” kunnen we als klant niet veel mee, ik merk hier en ook bij mensen in mijn omgeving dat niemand nou precies snapt hoe het zit. Er zitten teveel haken en ogen aan. KPN zal altijd terug kunnen vallen op het stukje op=op. Er wordt nergens wat gegarandeerd en dat is nou net waar mensen zoals ik bang voor zijn. Denk niet dat die boodschap helemaal duidelijk over komt…


Het is inderdaad een op = op actie, maar er is mij verzekerd dat er écht voldoende voorraad voor de verschillende modellen is. Als jij een voucher hebt, dan kan je gewoon de gameconsole kiezen die jij wilt.


Reageer