Skip to main content

Beste

 

Ik ga overstappen van Odido naar KPN met een mooie actie voor de PS5, maar ik wil graag weten of deze PS5 digitaal is of met een schijf. En mijn tweede vraag: hoe groot is de kans dat ik de PS5 mag kiezen, aangezien het op = op is?

 

ik hoor graag van jullie 

 

cheers

Zou wel zeer zwak zijn om zo klantjes te lokken. Je kunt hem pas aanvragen na dat de 14 dagen bedenktermijn voorbij is. Dus dan zit je al vast aan je contract en dan kunnen ze zeggen wat ze willen ja op=op.

Ik heb sinds 18 september een actief abbonement en de voucher om het aan te vragen is nergens te bekennen. Zou volgens de voorwaarden woensdag 2 oktober ontvangen moeten zijn.
 

Nou mooi niet. KPN medewerker gaf via de telefoon aan dat dit ook 3 of meer weken kan zijn. Kan KPN niks over zeggen, dus deze actie voelt steeds meer als een lokkertje helaas.

Glenn98 en al besteld?


Hallo, ik heb een kpn abonnement besteld op 7 oktober maar het komt pas een maand later en nu zie ik dat de actie voorbij is. Is er een kans dat er misschien een console is gehouden voor de mensen die al hebben besteld en zo niet wat krijg ik dan in ruil. Want ik zou het onredelijk vinden dat je niks krijgt met een nieuw 2 jarig abonnement 


Hallo, ik heb een kpn abonnement besteld op 7 oktober maar het komt pas een maand later en nu zie ik dat de actie voorbij is. Is er een kans dat er misschien een console is gehouden voor de mensen die al hebben besteld en zo niet wat krijg ik dan in ruil. Want ik zou het onredelijk vinden dat je niks krijgt met een nieuw 2 jarig abonnement 

Als het goed is staat in je mail dat je gekozen hebt voor de gameconsole… dus je zou gewoon een gameconsole kunnen kiezen


Staat hierboven ook meerdere keren uitgelegd. Er is een een voor je gereserveerd.


Staat hierboven ook meerdere keren uitgelegd. Er is een een voor je gereserveerd.

Bedankt voor je commentaar. 😁


Reageer