Skip to main content

Bij de verhuizing van de XS4ALL- naar de KPN-omgeving wordt de KPN Cloud Webddisk als oplossing geboden. Voor mij was het geen probleem om de bestanden van A- naar B te krijgen, maar zie ik dat er allerlei mappen in de webdisk staan waar ik nooit om heb gevraagd: documenten, afbeeldingen, muziek etc. Ik wil deze verwijderen , maar zie in de portal of de iPad clients geen mogelijkheid: hoe krijg ik dat voor elkaar? 

Welkom op het forum @fout webdisk!

Je kan het beste inloggen op de computer. Hoe je dat doet staat uitgebreid uitgelegd in onze kennisbank pagina over KPN Cloud

Daar kan je de bestanden selecteren en verwijderen. Dit doe je het handigst door met de rechtermuisknop te klikken en “Verwijderen” te kiezen. 


Beste Bram,

 

ik heb inderdaad de instructie bekeken waarbij wordt aangeraden om de kpn cloud app uit de apple store te installeren en van daar uit de mappen te verwijderen (ik gebruik apple ios op een ipad). Maar ik constateer dat je weliswaar van alles kan (koppelingen maken, mensen uitnodigen , whatever), maar NIET de ongevraagde mappen kan verwijderen. Of zie je een ipad niet als een computer en moet ik op zoek gaan naar een windows-ding om van de ongevraagde mappen af te raken: dat is niet echt tof