Skip to main content

Goedemiddag,

 

Voor 17 oktober heb ik twee kaarten toegewezen gekregen en betaald. AZ - FC Utrecht.

 

In de volgende tekst - die jullie automatisch hebben laten vertalen - geven jullie aan dat het mogelijk is dat je een dag voor de wedstrijd je kaarten nog kan ontvangen.

 

“Deze voucher die u is slechts een bevestiging van uw tickets. De eigenlijke toegangsbewijzen zullen u per email toegestuurd worden in de vorm van Etickets. Dit zal ten laatste de dag voor de wedstrijd gebeuren”

 

Waarom leveren jullie die tickets niet gewoon direct nadat je betaald hebt of in ieder geval ruim van te voren? Dit zorgt voor onzekerheid bij de mensen die de kaarten hebben besteld, ook als je naar eerdere reacties kijkt op dit forum.

 

Ik begrijp dat de tickets gratis zijn (los van de eigen bijdrage voor het fonds) ten opzichte als je direct bij een club bestelt, ben benieuwd of daar nog naar gekeken kan worden.

Hallo @Trajectum, welkom op het KPN forum! Ik begrijp dat je graag zou zien dat je de tickets voor voetbalwedstrijden liever direct na bestelling ontvangt. Dat kan ik me voorstellen. Je wilt natuurlijk wel zeker weten dat je naar de wedstrijd kan. Nu is het alleen zo dat wij de tickets niet versturen, dat doet Seaters. Wij hebben geen invloed op de verzending van de tickets. Je kunt deze vraag natuurlijk altijd bij Seaters neer leggen.