Skip to main content

Hi! Ik vraag me af welke merken onder kpn vallen (en dus onderdeel uitmaken van het bedrijf). En daardoor hetzelfde duurzaamheidsbeleid aanhouden. 

Ga maar lekker GroenLinks stemmen.😉


Hier kan je alles lezen over duurzaamheid bij kpn.


Hi! Ik vraag me af welke merken onder kpn vallen (en dus onderdeel uitmaken van het bedrijf). En daardoor hetzelfde duurzaamheidsbeleid aanhouden. 

Even snel googlen...

KPN, Simyo, Ortel mobile, Argeweb, Cam IT Solutions, Solcon, RoutIT, Divider, KPN internedservices, NLDC Datacenters, StartReady.com en Youfone (die laatste nog onder voorbehoud goedkeuring ACM).


Het mileubeleid en duurzaamheid van een bedrijf is steeds vaker één van de factoren welke mee beslissen in de keuze voor een product of het aangaan van diensten. KPN is hier erg transparant over. Volgens mij hebben Joep en Ward je al in de goede richting gewezen. 

 

Als laatste omdat het toch een beetje trots is: 4 jaar op rij verkozen tot het meest duurzame telecombedrijf van Nederland


Ik heb enkele posts verwijderd. Over politieke voorkeuren gaan we hier niet discussiëren.  


Hi! Ik vraag me af welke merken onder kpn vallen (en dus onderdeel uitmaken van het bedrijf). En daardoor hetzelfde duurzaamheidsbeleid aanhouden. 

Kijk hier eens: Onze merken - KPN (overons.kpn)

Piet.