In eerste instantie heb ik een online bestelling gedaan met welkomst cadeau (iPad) waarbij ik na een bestel bevestiging heb ontvangen maar verder geen verzend bevestiging heb gekregen. Hierna gebeld met de klantenservice om te vragen hoe het zit. De bestelling was nergens te vinden…(1 maart)
Nieuwe bestelling gedaan waarbij de collega heeft aangegeven het welkomst cadeau hier aan toe te voegen (en voor het ongemak ook de korting op de eerste 6 maanden). De iPad zou na de 14 dagen bedenktijd worden toegestuurd. We zijn inmiddels bijna 2,5 maand en behoorlijk wat telefoon gesprekken en terugbel belofte verder maar nog geen welkomst cadeau.
Deze staat wel aangemeld bij de marketing afdeling van jullie maar moet blijkbaar worden vrijgeven maar niemand weet blijkbaar hoe dat moet. Ik hoop deze keer toch echt terug gebeld te worden maar dit is helaas niet meer in de lijn der verwachting van KPN.
Internet zelf werkt dan wel weer prima.
Gebeld op:
01-03-2023 (opnieuw bestelling doorgegeven)Â
04-03-2023 (gebeld om te kijken of internet eerder geactiveerd kan worden, niet mogelijk)
12-03-2023 (status opvraag welkomst cadeau, 14 dagen nog niet versteken)
26-03-2023 (status opgevraagd, niet gevonden terugbelverzoek ingediend door collega cs)
30-03-2023 (status aangevraagd, aangemeld en geadviseerd Sidekickz te bellen) Sidekickz kan het niet vinden)
05-04-2023 ( niet terug gebeld dus zelf gebeld. En weer advies bellen sidekickz)
05-04-2023 ( gebeld met sidekickz bestelling aangemeld en verteld dat ze het de komende week nog verwachten te versturen)
24-04-2023 (sidekickz gebeld, bestelling ligt klaar maar moet vrijgeven worden door kpn)
24-04-2023 (klantenservice gebeld gaan er achter aan en ik zou 28-04 terug gebeld worden. Had misschien moeten vragen welk jaar)
Na een week wachten toch vandaag (07-05-2023) de telefoon opgepakt waar mij verteld wordt dat ik het aangemelde welkomst cadeau waarschijnlijk nooit ga ontvangen.Â
Inmiddels 10 telefoontjes, een aantal uren en frustratie verder en terugbel beloften verder nog niks ontvangen..
Â