Skip to main content

Ik heb een track en tracé code voor mijn welkomskado maar is nu al paar keer verschoven bezorg datum. Omdat kado nog niet bij post.nl is hoelang duurt dat want word wel lastig om elke keer thuis te blijven en dan veranderd de dag

Hallo @Patje2015 , je kunt ook aangeven wanneer en waar je het bezorgd wilt hebben. Bij post.nl kun je dat via de track-and-trace instellen, zeker als je de post.nl-app gebruikt en een account hebt bij post.nl

 

 


Maar als hun bezorg datum steeds verschuiven maakt dat ook niks uit


Hallo @Patje2015 er komt een keer een melding dat Post.nl dan en dan het pakket af komt leveren en dan kun je de leverdatum c.q. levertijd c.q. leverplaats meestal nog aanpassen.

Succes.

 


Dat heb ik al 3 keer gehad een bezorg datum en tijd maar dat veranderd volgende dag weer


Hallo @Patje2015, leuk dat je voor KPN gekozen hebt! 💚

Je hebt de Track & Trace voor jouw welkomstcadeau al wel ontvangen. Maar de bezorging wordt telkens uitgesteld. Heb je het pakket inmiddels in ontvangst mogen nemen? Zo niet, dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.