Skip to main content

Pffff wat een drama.  Ik heb de nokiatablet binnen gekregen. Geupdate zoals hij dat vraagt een nu blijft hij vragen om naar update te zoeken terwijl hij zegt dat hij geheel geupdate is.  Ik kom ook niet verder dan dit scherm. Wat een waardeloos product als je dit zo laat een het dus nu weer een ander probleem is. Ik ben bij budgetthuis lid (dochteronderneming van kpn) Dus ben benieuwd wat die hierop te zeggen hebben.  Bellen lukt alleen als je met dan 15 minuten in de wacht wil staan en via mail krijg je na enkele dagen pas reactie. Ik geloof dat ik al best wat spijt heb dat ik overgestapt ben (had ook al een extra tvkastje gehad a 4 euro per maand waar ik niet om gevraagd had).

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hoi @Wolf Breda, welkom op het KPN Forum!

Balen dat jouw nieuwe Nokia tablet niet werkt. Je kunt eens kijken of een reset helpt: Houd de toets Volume-hoger en de aan-/uittoets ongeveer 30 seconden tegelijkertijd ingedrukt > Kies daarna 'Gegevens wissen/fabrieksinstellingen herstellen'.

Als dat niet helpt, dan lijkt het me goed dat je contact met Budget Thuis contact opneemt. Ik kan jouw abonnement niet inzien en kan je dus ook niet verder helpen.