Skip to main content

Hallo,

Bedankt voor het antwoord. Dat werkt inderdaad als je vanuit de 4 iconen de accounts van de kinderen aanklikt, maar dat bedoel ik niet. Als je met de kpn afstandsbediening net 200 kiest zie je dit beginscherm van Sexeducation al. Daarna kun je met de rode knop netflix openen. Hoe krijgen we dat beginscherm weg?

 

Inderdaad, wij zijn ook op zoek naar een neutraal KPN scherm voor zender 200. Binnen Netflix werkt alles naar behoren, echter wanneer zender 200 wordt gekozen zouden wij graag een neutraal Netflix scherm getoond zien. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Hallo @Martijn de Rover Ik begrijp je punt, maar ik denk dat je deze vraag beter bij Netflix zelf neer kunt leggen. Het is niet iets waar wij invloed op hebben. 


Hallo @Martijn de Rover Ik begrijp je punt, maar ik denk dat je deze vraag beter bij Netflix zelf neer kunt leggen. Het is niet iets waar wij invloed op hebben. 

Is dat echt zo @Bart_, ik kan mij niet voorstellen dat Netflix vele maanden dit scherm hetzelfde zou laten. Dat druist mijns inziens behoorlijk in tegen de commerciële mogelijkheden in die zo'n startscherm met zich meebrengt om bepaalde titels te promoten. Ik kan me niet voorstellen dat Netflix die mogelijkheden niet zou willen benutten.

Zo is het startschem van Netflix op mijn tablet ook telkens anders.

Zou je dit toch eens met de techneuten van IPTV kunnen opnemen?


Maar natuurlijk, @wjb en @Martijn de Rover en ik kreeg al snel opheldering. Ook via kanaal 200 zorgt Netflix voor de betreffende afbeelding en hier wijzigt het één keer per kwartaal. De vraag of dit vaker gewijzigd kan worden, ook met het ook op de actualiteit van populaire series, is al bij Netflix neergelegd, dus wie weet komt er verandering in. 


Reageer