Skip to main content

Ik wil bij kpn de code van videoland .com invoeren maar zie dat kpn geen app heeft op de TV.

Waarom heeft de KPN dat niet?? 

Er is belooft dat het er zal komen,maar nog steeds niet!

Wij zijn jaren lid bij KPN en vind dit een slechte service.

Gaarne reactie.

Er is nooit beloofd dat er een app voor Videoland komt. Er is bij KPN Videoland langer al dan de website/app bestaat. Daar is de huidige situatie uitgekomen. Voordeel is dat KPN direct daaruit ook een selectie kan aanbieden voor het pluspakket. Het zal dus niet veranderen.

Overigens is het gebruik van Videoland.com / app wel makkelijker dan via KPN. Het zit dan wel helder in de decoder, maar mobiel gebruik is bij KPN zeer lastig. Je moet echt titels weten, want het is in de KPN-ITV-app en website namelijk alleen via de zoekfunctie te krijgen. Niet via "lekker bladeren” mogelijkheid.

Wil je Videoland.com ( / app) via je televisie vertonen dan kun je de app in je tv gebruiken, mits die tv niet ouder is dan een jaar of 3. Of je Chromecast 'm van uit je tablet of smartphone naar je tv.
Nieuwe Sony en Philips tv’s hebben Chromecast er al in. En ook trouwens de Videoland-app. Voor andere tv's is een hdmi ingang (over hebben) voldoende. Een chromecast is ook bij KPN te koop.


Heb de app,s op mijn huidige TV Samsung nagekeken ,maar KPN heeft er totaal 39 apps.

Daaronder zit de app Videoland er NIET bij. Wel netflix en andere apps. Wel vreemd!

Is het voor KPN zo moeilijk om er de app erop te zetten???


Ik heb net uitgelegd waarom die er niet is. En waarom ie er dus ook niet komt. Kennelijk niet gelezen?! Dus… klikkerdeklik.


Hi @Gerrit49, welkom! Ik zal er geen doekjes om winden: Peter heeft het geheel bij het rechte eind. Hopelijk heb je voldoende aan zijn bericht! Als je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten.