Skip to main content

Hallo KPN; mijn zoontje heeft via voetbalpraatjes meegedaan aan de voetbalpraatjes van Vitesse en daar een paar weken geleden een KPN bal voor ontvangen. Nu hebben we deze proberen op te pompen maar het blijkt dat het ventiel stuk is de val dus niet te gebruiken is.

kunnen jullie wellicht nog Iets voor hem betekenen?

 

Groet,

Dennis

Wat ontzettend sneu.

Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren en zijn/haar stinkende best zal gaan doen om daar iets aan te veranderen.


@SinneD v B Welkom op het forum. 

Dat is inderdaad erg sneu! Ik ga uitzoeken wat ik hierin kan betekenen maar kan uiteraard geen beloftes doen! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan heb ik in ieder geval al de benodigde gegevens! :)


@SinneD v B Ik wil graag iets voor je regelen maar heb nog geen reactie van je gezien! 

Heb je het ondertussen op een andere manier geregeld? Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel nog willen invullen? Dan ga ik aan de slag! :)


Hallo Rutger, dankjewel voor jouw reactie. Er is tot op heden nog niks geregeld. Mocht je iets kunnen betekenen, graag. Profiel is aangepast. Mocht er nog iets nodig zijn laat het dan weten. Dankjewel voor jouw tijd en moeite


@SinneD v B Bedankt voor het invullen van je forumprofiel! Ik ben in dit geval alleen nog benieuwd om welke bal het gaat, en dan kan ik voor je aan de slag! :)


Hallo Rutger, dankjewel. Het was een replica van de Eredivisie bal.

Bedankt voor jouw hulp


Super geregeld KPN! Nieuwe bal ontvangen en een glimlach van oor tot oor bij de verraste jongen. Dat is geweldig. 


Goed te lezen dat jouw zoon nu weer vrolijk is.

 

Top KPN ... Hulde!


@SinneD v B Heel fijn om te lezen dat het gelukt is en dat hij er zo blij mee is!Â