Skip to main content

Beste 
 

ik heb nog geen e-mail gehad met de persoonlijke promotiecode. Kunt jullie dit oplossen?

groet Largó Junior Köfalvi 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

 

Ha @Largo.Junior Van harte gefeliciteerd allereerst! Ik ga voor je nakijken hoe het zit. Je had je gegevens al achtergelaten op je KPN Forum profiel en ik verwacht dat ik daarmee uit de voeten kan. Je hoort van mij zodra ik meer weet! 


Dag @Largo.Junior De code is wel degelijk naar je verstuurd, krijg ik te horen. Het is verzonden naar het mailadres dat ik je in een privébericht heb gestuurd. Zou je dat eens willen checken? 


Nee sorry maar dat is niet waar. Ik ben zo persoon dat ik lees alle e-mail wat ik krijgt en bewaar alles echt alle emails


Ik heb vorige week vrijdag avond rond 18 uur pakketje gekregen en heb ik tegelijk kpn gebeld en gevraagd die code. Hun op dat moment gezegd dat hun hebben bericht gestuurd naar de juiste afdeling en snel mogelijk wordt die e-mail verzonden. Nou ik heb echt geen e-mail met code gekregen dus aub regel wat. Alvast bedankt


Dag @Largo.Junior De code is -zoals ik je via een eerder privébericht ook al liet weten- inmiddels verstuurd naar het adres dat je me hebt doorgegeven. Ik ga er graag vanuit dat je 'm inmiddels binnen hebt! 


Reageer