Skip to main content

Dit nummer, of althans nummers uit de reeks 033209xxxx, bellen mij ook regelmatig. Verwijzen naar bestelinfo via 0800403 en een afmeld email adres bij KPN. Ze zullen geen KPN zijn, maar zijn kennelijk wel reseller. 

Belachelijk dat KPN claimt hier niks aan te kunnen doen. Ze kunnen deze lui gewoon stoppen door geen sales meer te accepteren van deze boevenbende.

Als je dan KPN belt op 08000403 om dit te laten stoppen dan verbreken medewerkers de verbinding. Echt goed voor de naam van KPN dit.  

Als ik nog even Google op ‘Servicedesk van de acquisitie van KPN’ dan zie ik dat deze zelfde club ook al vanaf 024209xxxx mensen aan het spammen is. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt norigineel topic]

@ArnoldL Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je zo vaak gebeld wordt door nummers uit deze reeks. Ik zoek graag voor je uit of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Mag ik vragen hoe vaak je gebeld bent door dit nummer of een nummer uit deze reeks? 


Tot nu toe keer of 8 in de afgelopen weken. Ik heb ook al eerder contact gehad met iemand bij KPN die iets zou gaan doen, en zou nu afgelopen week door collega van 080004003 teruggebeld worden. Volgens mij moet KPN gewoon stoppen met het aannemen van orders van deze club.


Ik heb trouwens een opname van de voicemail, uiteraard kunnen jullie zelf ook bellen. Dit “bedrijf” probeert met man en macht zich voor te doen als KPN. Het zou me niet verbazen als de managers op de vloer ook kpn bodywarmers hebben en er kpn logo’s aan de muur hangen. Het lijkt me dat de echte kpn er alles aangelegen zou moeten zijn om het misbruik van de naam kpn te stoppen.


@ArnoldL Ik ga uitzoeken of er iets is dat ik kan doen in deze situatie. 

Ik ga hem intern doorzetten. Ik durf nog niet te zeggen wat hier uit gaat komen, maar zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier laten weten! 


@ArnoldL Ik ben bezig om het uit te zoeken. 

Heb je een mogelijkheid om in je forumprofiel je eigen mobiele nummer in te vullen en ook (1 van de) volledige nummers waardoor je gebeld bent?

Dan kan ik daarmee verder! 


@ArnoldL Ik ben bezig om het uit te zoeken. 

Heb je een mogelijkheid om in je forumprofiel je eigen mobiele nummer in te vullen en ook (1 van de) volledige nummers waardoor je gebeld bent?

Dan kan ik daarmee verder! 

Gedaan. 


@ArnoldL Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens doorgegeven, dit zou er normaal gesproken voor moeten zorgen dat je niet meer gebeld wordt. 

Ook zal er gekeken worden naar de nummers waarmee naar je gebeld is. Hier zal ik zelf geen terugkoppeling van ontvangen helaas.