Skip to main content

Wissel van plus pakket naar espn werkt niet

(KPN compleet) eerst een paar dagen melding “kan 10 min duren”

nu kan ik mijn pakketten helemaal niet meer ophalen..? Ook niet via mijn KPN app

we zijn wel een dag daarvoor omgezet naar glasvezel 

alles meerdere malen op nieuw opgestart, en software opnieuw geïnstalleerd, verandert niets

Welkom op het forum @WM7. Als ik het goed begrijp wou je het gratis zenderpakket wisselen en sindsdien is het abonnement in z'n geheel helemaal niet meer te zien via MijnKPN? Of zijn alleen de zenderpakketten niet meer te zien? Wat krijg je daar precies te zien als je er kijkt? Het kan zijn dat de wijziging nog openstaat en dat de pakketten daardoor niet opgehaald worden. Als je die melding ziet in MijnKPN lijkt het meer een administratieve melding te zijn, daardoor heb je met het herstarten ook geen verbetering gemerkt. 

Zou je me dat kunnen vertellen, en daarnaast ook je forumprofiel volledig invullen? Dan kan ik er indien nodig ook een blik op werpen.


Bedankt voor je reactie!

kreeg vandaag mailtje, dat het pakket gewisseld is……..

en dat klopt ook, geen idee waarom , of waar het fout is gegaan , het is nu in orde!


Dat is goed nieuws, gelukkig kan je het zenderpakket nu wel bekijken dus! Mogelijk was de verwerking van het zenderpakket vastgelopen en moest deze handmatig door een andere afdeling doorgezet worden, waardoor het nu is verwerkt. Veel kijkplezier, als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.