Skip to main content

Ook KPN kan Ziggo Sport Totaal pakket niet uitzetten, krijg zelf volgende melding"Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen." Kan dus ook bestelde ViaPlay niet aanzetten. Morgen begint Formule 1, kan dus niet kijken, wat te doen? Gisteren zou het opgelost worden en zou er teruggebeld worden, dit gebeurde niet. Heden weer gebeld en na een uur in de wacht etc. nog geen oplossing, moet het na een paar dagen nog maar eens proberen.

Hallo @Mathieu Ziggo Pakket Probleem ,

Toch maar weer even zelf bellen of chatten met KPN! 
 

KPN is ook op zaterdag gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. (Tot 17.00, op zondag wel gesloten) Op zaterdagochtend is het regelmatig wat rustiger in de lijn.

 

Toch te druk? Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp en subonderwerp.

Dan helemaal naar beneden scrollen. 

Dan zie je staan :

Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag verder

 

Daaronder staat de chat. 


Kun je via de app kijken, dan kun je ook ViaPlay rechtstreeks bij ViaPlay afnemen, is KPN een ViaPlay klant kwijt.

Die lopende bestellingen die vastzitten kunnen nogal vast zitten, en in het weekend werkt er geen back office aan dit soort problemen, die kijken wel de Formule 1.


Hoi @Mathieu Ziggo Pakket Probleem, welkom op het forum. Het systeem kan 1 wijziging tegelijkertijd verwerken inderdaad, als er een wijziging open staat kan een tweede niet gedaan worden. Als ik je goed begrijp is er ook al een melding voor aangemaakt en zou je naar aanleiding daarvan worden teruggebeld, is dat inmiddels gebeurd en heb je Viaplay aan kunnen zetten daarna?


Derde keer door mij de hulplijn gebeld en deze keer kwam er een oplossing, nieuw hussel abonnement gekregen en modem gewisseld. Afgelopen maandag is nieuw abonnement geactiveerd. Ben af van Ziggo sportabonnement dat ik in begin februari al had opgezegd en heb me aan kunnen melden bij Viaplay. Excuses zijn aangeboden en tijdelijk korting gekregen op abonnementsprijs als genoegdoening.


Dat is netjes opgelost dus @Mathieu Ziggo Pakket Probleem, dat is fijn om te lezen.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.