Skip to main content
Beantwoord

Zijn er KPN winkels in Rotterdam open op eerste paasdag?

  • 31 March 2024
  • 12 reacties
  • 200 keer bekeken

Hallo, ik kan geen kpn bellen. De openingstijden voor eerste paasdag vind ik nogal vaag. Zijn er winkels geopend rondom Rotterdam deze dag?

Hoi @DJDARR 
Op zon en feestdagen zijn ze alleen open voor dringende storingen.
ook zijn er geen winkels open.
Misschien kunnen wij helpen als je verteld wat er aan de hand is.


Gelukkig is er geen enkele winkel open op 1e Paasdag @DJDARR 


Gelukkig is er geen enkele winkel open op 1e Paasdag @DJDARR 

Bepaalde supermarkten zijn gewoon open hoor. ;)


Hoi @DJDARR 

Volgens de openingstijden op vind een KPN Winkel zouden er vandaag op 1e Paasdag 🐣 twee KPN Winkels in Rotterdam geopend zijn, namelijk de volgende twee:

  • Lijnbaan 69 (binnenstad van Rotterdam) tot 18:00 uur!
  • Zuidplein Hoog 648 tot 17:00 uur!

Of dit daadwerkelijk klopt, kan ik niet verifiëren, maar het is informatie vanuit KPN zelf.
Het is mooi weer 🌤️ dus pak je fiets of ga lopen en ga gewoon even kijken of ze echt open zijn.

En wat @daveytje al terecht schreef, er zijn inmiddels heel veel supermarkten gewoon open op 1e Paasdag 🐥 ook hier in Arnhem.

Het is niet meer zoals 15 tot 20 jaar geleden, dat alles gesloten was op 1e Paasdag, 1e Pinksterdag en 1e Kerstdag, we leven nu in 2024 in (helaas maar waar) een 24 uurs economie.


Gelukkig is er geen enkele winkel open op 1e Paasdag @DJDARR 

 

Hoi @N.N. 

Helaas is dat allang achterhaald en klopt deze stelling helaas niet meer anno 2024!
Op 1e Paasdag, 1e Pinksterdag, Hemelvaartsdag en 1e Kerstdag zijn veel supermarkten gewoon geopend (weliswaar met de openingstijden van op een zondag), maar ook steeds meer gewone winkels, waaronder een paar MediaMarkten en de Kruitvat.

We leven helaas steeds meer in een 24 uurs economie, waarbij geld belangrijker is geworden dan een dag gesloten te zijn.

In de jaren 80 en 90 kon je in alle winkelcentra nog een speld horen vallen, en was het doodstil.
Alles zat toen dicht (ook de supermarkten) op deze dagen, maar helaas is die mooie tijd alweer ver achter ons.

 


In mijn woonplaats is gelukkig niets open vandaag en ik woon niet in een bible-belt-omgeving.

Laat de winkelmedewerk(st)ers ook eens een vrije dag hebben s.v.p.


In mijn woonplaats is gelukkig niets open vandaag en ik woon niet in een bible-belt-omgeving.

Laat de winkelmedewerk(st)ers ook eens een vrije dag hebben s.v.p.

Helemaal eens.

Ik probeer juist daarom sowieso elke zondag (en feestdag) geen winkel te bezoeken. 

Ik ga niet meewerken aan een 24-uurs-economie.  


In mijn woonplaats is gelukkig niets open vandaag en ik woon niet in een bible-belt-omgeving.

Laat de winkelmedewerk(st)ers ook eens een vrije dag hebben s.v.p.

 

Zo hoort het ook te zijn op 1e Paasdag 🐣, Hemelvaartsdag, 1e Pinksterdag 🌺 en 1e Kerstdag.
Helaas woon ik in Arnhem, de provincie-hoofdstad van Gelderland, daar waren alle supermarkten gewoon open en ook de Kruidvat.

Daarnaast volledig met je eens, dat op deze dagen de winkelmedewerkers ook gewoon een vrije dag moeten hebben, en bij familie en vrienden kunnen zijn.
Den Haag zou deze dagen gewoon moeten bestempelen als verplichte vrije dag voor iedereen, met uitzondering van de hulpdiensten uiteraard.


In mijn woonplaats is gelukkig niets open vandaag en ik woon niet in een bible-belt-omgeving.

Laat de winkelmedewerk(st)ers ook eens een vrije dag hebben s.v.p.

Helemaal eens.

Ik probeer juist daarom sowieso elke zondag (en feestdag) geen winkel te bezoeken. 

Ik ga niet meewerken aan een 24-uurs-economie.  

Ik doe hetzelfde, ik kom op zondag nooit in de binnenstad van Arnhem of Winkelcentrum Presikhaaf, doe mijn boodschappen 🛒 gewoon op de doordeweekse dagen.


Hallo @DJDARR, het is inmiddels na Pasen. Mocht er nog altijd een bezoek aan een KPN winkel nodig zijn? Kijk op https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/ voor winkels en openingstijden bij jou in de buurt. 

Voor de rest van reacties: Dit topic is verder niet de plek om te discussiëren of winkels op een zondag en/of feestdag open moeten zijn. Die discussie staat verder los van de vraag van de topicstarter.  


Dat kan jij wel vinden @Jeroen van KPN , maar ik vind het wel een leuke discussie waarbij geen onvertogen woord is gevallen. Zelfs ‘superusers’ deden er aan mee, die behoren de forumregels ook te kennen.

 


Dat kan jij wel vinden @Jeroen van KPN , maar ik vind het wel een leuke discussie waarbij geen onvertogen woord is gevallen. Zelfs ‘superusers’ deden er aan mee, die behoren de forumregels ook te kennen.

 

Hoi @N.N. 

Volledig met je eens!
Het was zeker een leuke disscussie tijdens de Paasdagen 🐣🐥 zonder dat daarbij een onvertogen woord is gevallen, en daarnaast past het wel enigszins in lijn van de TS @DJDARR .
Het gaat om de openingstijden tijdens een feestdag (in dit geval 1e Paasdag 🐣), waaruit een disscussie kan ontstaan, dat gebeurd ook tijdens een normaal gesprek in de woonkamer.

Volstrekt normaal dus!

 


Reageer