Gisteren heb ik mijn modem aangesloten, maar ik zie bij mijn abonnement nog altijd “Nog even geduld. Binnenkort vind je hier al je abonnementsgegevens”.
Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Combinatievoordeel is dus ook nog niet actief.
Gisteren heb ik mijn modem aangesloten, maar ik zie bij mijn abonnement nog altijd “Nog even geduld. Binnenkort vind je hier al je abonnementsgegevens”.
Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Combinatievoordeel is dus ook nog niet actief.
Hallo
Ja, na de oplevering van jouw verbinding/abonnement duurt het gemiddeld twee tot drie werkdagen voordat jouw gegevens zichtbaar zijn in MijnKPN. En dan kun je daarna jouw gegevens raadplegen en beheren.
Moet wel sneller kunnen. Er zijn de afgelopen dagen wel koppelingsproblemen tussen modem en KPN systemen. Je kan proberen het modem een reset te geven (pinnetje achterop ingedrukt houden tot lampjes uitgaan) om die koppeling alsnog te maken.
Hi en welkom
Goed om te zien dat je al op weg geholpen bent. Er zit vaak inderdaad een paar dagen tussen, voordat je je nieuwe abonnement goed kunt zien en beheren in de MijnKPN app. Ben je er intussen uit gekomen?
Heb je toch nog geen Combivoordeel, lees dan deze instructies om Combivoordeel aan te zetten even door.
Helaas. Ik zie ik hem nog steeds niet goed op mijn.kpn.
Hij staat er als product in, maar nog altijd niks van de abonnement gegevens en kan de combi voordeel dus nog niet activeren. En dat terwijl het abonnement sinds afgelopen donderdag actief is.
Dan had ik inderdaad verwacht dat je inmiddels je pakket wel zou kunnen zien in MijnKPN. Heb je de tip van
Moet wel sneller kunnen. Er zijn de afgelopen dagen wel koppelingsproblemen tussen modem en KPN systemen. Je kan proberen het modem een reset te geven (pinnetje achterop ingedrukt houden tot lampjes uitgaan) om die koppeling alsnog te maken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.