Skip to main content

Wacht al 2 jaar op 2 talige optie in het Instellingen Menu voor bijvoorbeeld Eurosport. Stuur ieder jaar een brief naar de KPN maar nog steeds niet geimplementeerd helaas. Andere collega aanbieders hebben deze optie wel. Wat dat betreft zou KPN wat beter naar de klant kunnen luisteren!

Bedoel je dat je het menu en de gids in een andere taal wilt kunnen gebruiken?

Welke collega aanbieder biedt die functionaliteit?

 

Of bedoel je dat je wilt kunnen aangeven dat je een uitzending zonder ondertiteling of bijvoorbeeld Engelse ondertiteling wilt kunnen bekijken?


Bedoel je dat je het menu en de gids in een andere taal wilt kunnen gebruiken?

Welke collega aanbieder biedt die functionaliteit?

Ik bedoel in de Geluid Instellingen:  Engels - Nederlands 

Collega aanbieder Ziggo biedt dit aan.

 


Bedoel je dat je het menu en de gids in een andere taal wilt kunnen gebruiken?

Welke collega aanbieder biedt die functionaliteit?

Ik bedoel in de Geluid Instellingen:  Engels - Nederlands 

Collega aanbieder Ziggo biedt dit aan.

 

Heb momenteel bij KPN de optie Ziggo Select Sport aangezet voor de F1 te kunnen kijken. Ik zal mijn collega vragen of ze daar ook 2 talig geluid voor uitzenden.


Als ik het goed begrijp, dan bieden andere providers bij sommige zenders een optie om in het Nederlands of in het Engels te luisteren @HPeters. Ik zie dit inderdaad ook terug. De wens om van gesproken taal te kunnen wisselen is vaker voorbij gekomen, ook hier op het Forum. Ons tv-team is hier ook van op de hoogte. Ik durf je alleen niet te zeggen of dit er ook gaat komen. Ik vermoed dat dit niet de hoogste prioriteit heeft helaas. 


Reageer